Garasje/mekkeplass, interessert?

Anbefalte innlegg

Noen så muligens kan verra interessert i garasje/mekkeplass?

Ser på finn.no at d e noen lokaler ledige så kunne passa, men alle e for store for ein person alleina.

Lure derfor på om d e interesse her for å dela garasjeplass?

Dei så kan verra aktuelle ligge plassert på Avaldsnes (2. stk), Kvala og sør i Haugesund.

Har ikkje sjekka pris endå, men vil allikavel lodda stemningen. E d noen andre så e interessert, så tar eg kontakt for å sjekka pris osv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med om det ikke blir for dyrt. Avaldsnes hadde vært ypperlig :)

 

Edit: Har også noen non vags kammerater som muligens er med. Såg kjapt på finn. Det var store å gode lokaler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres bra ut! Kun sjikkelige folk selvfølgelig, blir ikkje kim så helt så får bli me heilt uten videre av åpenbare grunnar.

Legge me link t lokalene eg tenke på, rangert sør-nord:

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=32954958

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=14790988

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=32774199

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=32915631

 

Sei ifra kor mången du får me, rekne me at me trenge 4-6 stk. for å få ein overkommelige pris, muligens flere.

Andre så kan verra interessert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

65 i mnd hehe, det rigge det. Må vel finnes noko billigare enn dei der eller, bør vel kunne finne ein plass som kansje koste 1000 pr mann... Å ikkje alt for mange folk. Lettare halda styr med bet, sleppe venners venners veners venner osv....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor ser du 65 i mnd? Finne ikkje noe pris i noen av annonsene eg (men e jo blind, så...)

Vanskelig å finna plass generelt sett her på Haugalandet desverre, men tar imot tips me stor takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto for den på kvala. Finna deg ein låve eller nedlagt verksted bensinstasjon lign...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, flinke meg så sjekke pris :P

Desverre lettare sagt enn gjort å finna noe så kan brukas som garasje i distrikte som sagt, sjøl om eg e villige t å kjøra litt for å komma t garasjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel gamle dueland sitt gamle lokale som er mest aktuelt synes jeg:P hva er prisen der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg at det er mest aktuelt jeg også. Har sendt mail nå, så håper på svar snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke det lokalet i Spannaveien, skulle ha 6-700 pr. m2/mnd, altså nesten 20.000 i månden for 340m2.

I tillegg er det i utgangspunktet snakk om korttidsleie frem til 31.12.2013

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaha...koffor kortidsleie?

Rives? noen som kjøper da? eller ønsker de ikke fast inntekt? :P:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det opplyste de ikke om (kontakt via mail)

Men det var en heftig pris, og merkelig med korttidsleie synes jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånne "drifts lokaler" e jævli dyre å leiga ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kan nok glømma brukbare næringseiendommar hvis ikkje har tenkt å betale godt..... Gamle fabrikklokale er kansje å finne da....

 

 

6-700 betyr jo 6-7 tusen for ein bil plass hehe.... Lol

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bedre å prøve å finne noe lignende de i stavanger har trur eg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verdt et forsøk, plutesli komme me øve noe så e billigt :)

Eg komme hvertfall t å verra på utkikk itte lokale heilt t eg evt. har plass hima sjøl :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tidligere lokalet til Dueland er jo ganske stort og meget sentralt plassert, klart det ville blitt dyrt da :o Men om dere trenger et så stort lokale så vil det være bedre å finne et mer usentralt lokale.

 

Hvor mange biler er det snakk om her da? Hvor stort lokale ser dere etter? (jeg trenger ikke)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier noe der Carl Otto, forventet ikke helt en knall-deal på det lokalet. Men det var verdt et forsøk.

Er som sagt stadig på utkikk, men det er veldig lite (som jeg klarer å finne hvertfall) ledig å oppdrive her på Haugalandet.

Er ikke helt sikker på hvor mange som ser etter lokale, men det er jo hvertfall meg, to som jeg kjenner utenom klubben, og 2-3 i klubben regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må spør å forhørra deg, i byn er der ein del ex fabrikklokaler som te tider leiges ut. Problemet er alle leilighetene som spise opp desse kjekke lokalene te både frokost å kvelds...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har plass me, på ein låve, den står tom nå i sommer halvåret, men har plass til to biler på vinterhalvåret...

ta kontakt om du er interesert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har plass me, på ein låve, den står tom nå i sommer halvåret, men har plass til to biler på vinterhalvåret...

ta kontakt om du er interesert

 

Prisleie da knut, å e der plass for romstering, strøm evt strømpris, skruing osv? Eller kun parkerin/lagring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor, hvilken pris snakker vi osv?

Kunne vært interessant det Knut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisleie da knut, å e der plass for romstering, strøm evt strømpris, skruing osv? Eller kun parkerin/lagring?

 

hadde sitt for meg 1300 kr pr måned inkludert strøm, det ska var greit me plass rundt kvar bil å de e mulighet for å skru å ikkje bare parkere eller lagre bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor, hvilken pris snakker vi osv?

Kunne vært interessant det Knut :)

 

det e på stokkastrand, 1300 kr pr mnd inkl strøm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å eg som har ein bukk te overs og! Får fundera litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.