#26 Skrevet April 1, 2012 1300 pr. plass, eller 1300 for begge plassene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 2, 2012 1300 pr. plass, eller 1300 for begge plassene? 1300 pr bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 2, 2012 Jeg er også interessert i dette, så lenge ikke prisen blir alt for høy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 2, 2012 Prisen står rett over innlegget ditt. Det er så langt det eneste lokalet som er aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 3, 2012 Prisen står rett over innlegget ditt. Det er så langt det eneste lokalet som er aktuelt det e bare te å komma å se på det viss dokke vil, så vett dokke ka det går i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 3, 2012 Det var ikke galen pris, tar jeg feil eller er dette rett sør for kopervik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 3, 2012 Det var ikke galen pris, tar jeg feil eller er dette rett sør for kopervik? Tre fire min fra kopervik på austrevegen. Landlige omgivelser på ein endeveg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...