Anbefalte innlegg

Hei

 

noen her i området som har ei kappsag til å kappe stål rør med,som er muli å låne til å lage eksos anlegg?

 

mvh Knut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med han Leif, han kan kanskje hjelpe deg veit du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med han Leif, han kan kanskje hjelpe deg veit du :)

 

he hørt med han å han kunne ikkje hjelpe,e må ha ei så går ann å ta med seg blir en del kapping :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruke vinkelkutter da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruke vinkelkutter da?

 

 

 

joa det funker det og,men skal lage downpipe også blir en del kapping å vil helst ha det 100% rett kutt slipper en å bruke så mye tilsats når en sveiser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt trening med baufil, så skjærer du helt strøkent med den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt trening med baufil, så skjærer du helt strøkent med den ;)

 

visst du kommer å kapper til meg så skal du gjerne får lov til det :) ikkje eg som står å kappe 3,5" rør me baufil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kappet endel 2,5" med baufil, men det er jo ett stykke opp til 3,5" ja :D

 

Trodde det var eksos jeg, ikke kloakk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funka fint med vinkelsliper og;) Berre ta tida til hjelp og ikkje stress så går det fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er snakk om en 4-5 kapp er vel vinkelsliper greit men noe særlig mer enn det så begynner det å gå en del kappskiver og bli slitsomt å få tett :P skikkelig sag er å foretrekke, har drevet å dilla med vinkelsliper for mye nå så vet hva trådstarter er ute etter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er snakk om en 4-5 kapp er vel vinkelsliper greit men noe særlig mer enn det så begynner det å gå en del kappskiver og bli slitsomt å få tett :P skikkelig sag er å foretrekke, har drevet å dilla med vinkelsliper for mye nå så vet hva trådstarter er ute etter ;)

 

 

det blir sikkert fleir kutt en det ;) får berre bestille meg ei ny sag tenker eg blir vell ikkje først gong eg skal kappe rør ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.