Anbefalte innlegg

Skal bytte pærene i tåkelysa foran på en golf 6 stv. og lurer litt på om jeg må skru av alt av deksler under for å komme til eller kommer jeg til denne utenfra? Var mye skruer under....Litt redd for å bende for mye på plasten rundt lysa.

Bytta pæra i ryggelyset med denne:http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5057 . Ble dobbelt så bra, men skal ikke så mye til på denna bilen....elendig ryggelys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plasten rundt lykta skal bare dras rett fram, sitter kun i klips. Da sitter lykta i 2 stk skruer. Enkelt og greit.

Bare sørg for god temperatur på plasten før du begynner å dra, så du ikke ødelegger klipsene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters, ikke bruk av noe skrutrekker? Ser det er et hull inn ved lykta. Ikke noe der du bender på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen i sola en halvtime slik at den var god og varm, nappa deksle rett ut:-) Fått inn pærer med xenon farge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan være feilen hos meg når jeg starter så er hovedlysene på og bare de ene tåkelyset, når jeg setter på tåkelys så er det lys i begge. Hva kan være feil erdet en sikring som er røket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.