#1 Skrevet Mars 4, 2012 Til 92 Audi 80 B4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2012 Har disse jeg ikke trenger. Har 2 sett med 18" og ett sett med 17" så bytter/selger det ene settet med 18" og erstatter med 16". Så hvis du enten har noen 8X16" kan vi bytte eller gi bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2012 Med eller uten dekk, dimm og tilstand på evt dekk? Og hele og fine felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2012 Det står dekk på men usikker på tillstanden. Felgene er hele og fine. Kan stikke opp i verkstedet og ta bedre bilder hvis det er interesant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2012 Tenkt deg noe pris? Har ikke noe i innbytte!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2012 Nei har ikke det. Derfor jeg ikke har laget en egen salgsanonse på de ennå. Men da skal jeg ta en tur opp i verkstedet en dag og se på tillstanden til både felger og dekk med ET etc og kommne tilbake til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2012 Flott det!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2012 Har du fått sjekket Knut? Og er det noen andre med felger som passer:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 20, 2012 (endret) Nei har ikke det. Kom hjem fra 1 uke i Vegas fredag kveld. Skal vel opp til verkstedet en av de første dagene nå i uka. Beklager venting. Lagt til etter 1 dag 15 timer: 3 av felgene er i veldig bra stand. Overaskende lite steinsprut og ser generelt bra ut. Den 4 felgen har en kantkjøring som vises på siste bilde her. alle 4 dekkene er fra 05 så de er gamle men nesten ikke brukt så mye mønster igjen. Avbalanserte og sjekket alle 4 felgene i dag og det er ingen kast i de. Men 2 av dekkene var søppel. Ene hadde sprekkdannelser i siden så det tok jeg av og det andre var det hull i siden på så det tok jeg av. Så det er 2 felger med dekk ferdig avbalansert og 2 felger uten dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...