Anbefalte innlegg

Til 92 Audi 80 B4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har disse jeg ikke trenger. Har 2 sett med 18" og ett sett med 17" så bytter/selger det ene settet med 18" og erstatter med 16". Så hvis du enten har noen 8X16" kan vi bytte eller gi bud.

IMG_0890.jpg

IMG_0896.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med eller uten dekk, dimm og tilstand på evt dekk? Og hele og fine felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står dekk på men usikker på tillstanden. Felgene er hele og fine. Kan stikke opp i verkstedet og ta bedre bilder hvis det er interesant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkt deg noe pris? Har ikke noe i innbytte!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke det. Derfor jeg ikke har laget en egen salgsanonse på de ennå. Men da skal jeg ta en tur opp i verkstedet en dag og se på tillstanden til både felger og dekk med ET etc og kommne tilbake til deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott det!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått sjekket Knut? Og er det noen andre med felger som passer:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke det. Kom hjem fra 1 uke i Vegas fredag kveld. Skal vel opp til verkstedet en av de første dagene nå i uka. Beklager venting.

 

Lagt til etter 1 dag 15 timer:

 

18hjul90Q002.jpg

18hjul90Q003.jpg

18hjul90Q004.jpg

18hjul90Q005.jpg

18hjul90Q007.jpg

3 av felgene er i veldig bra stand. Overaskende lite steinsprut og ser generelt bra ut. Den 4 felgen har en kantkjøring som vises på siste bilde her.

18hjul90Q006.jpg

alle 4 dekkene er fra 05 så de er gamle men nesten ikke brukt så mye mønster igjen. Avbalanserte og sjekket alle 4 felgene i dag og det er ingen kast i de. Men 2 av dekkene var søppel. Ene hadde sprekkdannelser i siden så det tok jeg av og det andre var det hull i siden på så det tok jeg av. Så det er 2 felger med dekk ferdig avbalansert og 2 felger uten dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.