Anbefalte innlegg

Vurderer salg av min vcds siden den ikkje blir brukt lengre.den er brukt ca 5-10 ganger totalt, pakket sammen i samme bøy som den var levert i vær gang, og lagt i orginal pose som fulgte med.

Den er kjøpt med obd2.no, så garantier og support holdes med han. Får jeg ikke det jeg vill ha så ligger den godt i orginal posen, den er som sagt som ny!

Pris er 2700.- med frakt om du forhånds betaler. Og skal du ha post oppkrav så betaler du dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1500,- fra meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke hørt om budrunde eller? Trodde kanskje du var klar over at noen må komme med første bud. Du har kanskje aldri solgt noe før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa er vell ikke første gangen jeg selger noe du. men jeg har satt en fast pris å ikke bud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo men ingen kjøper noe brukt når det er 100 kr avslag. Derfor startet jeg med ett bud for å få med noen flere til å løfte budet litt. Vi får se hva budene ender på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2700,- med frakt er vell ikke 100,- kr mindre da men.

Opp til deg om du vill kjøpe denne. du kan alltid"s vente til obd2 får den på lager igjen og betale 3127,-

 

3127,- koster denne kabelen. og han har ikke flere pr idag.

men og etter og ha brukt den 5-10 ganger på min egen bil så ser jeg ikke noe behov for å selge den noe billigere. jeg har post pakken og kvitteringer som ligger i samme pose enda som da jeg fikk den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger nå ferdig pakket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2500,- ink frakt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

solgt til 2700,- inkl frakt til en herre på forumet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.