#26 Skrevet Mars 8, 2012 Hehe måtte bare se om fargen på min "etterlakkerte" A4 var helt skivebom fra det som blir levert fra fabrikk. Men ser nokså likt ut;) Du skal vel på treff utover? så kunne man sammenligna lite.. Så at du hadde lakert din i samme farge ja. Ble veldig bra:). Det må vi klare å få til Stian. Da får jeg iallefall et års slitasje å polere opp: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 26, 2012 Noen her inne som har prøvd Bilpleiepakke 2 fra Scandicshine.no? http://www.scandicshine.no/index.php?route=product/product&path=102&product_id=426 Er dette en relativt bra startpakke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 26, 2012 Nå har ikke jeg erfaring med alle produktene der, men har ikke hørt noe vonde ord om noen av produktene i pakka. Du kommer nok et godt stykke med den, bare husk noe å sprøyte på Bilberryen med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 26, 2012 Nå har ikke jeg erfaring med alle produktene der, men har ikke hørt noe vonde ord om noen av produktene i pakka. Du kommer nok et godt stykke med den, bare husk noe å sprøyte på Bilberryen med. Stålende, var akuratt det jeg trengte og vite. Tenkte også og legge ved en Quick detailer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 26, 2012 Altså... Skulle ikke du til Ås? Der sitter et troll kalt Bernhard... Han er en av de fremste i landet innen dette, i tillegg har dem nok alle produktene du trenger... Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke tenkt meg om... Parts and retards... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 26, 2012 Altså... Skulle ikke du til Ås? Der sitter et troll kalt Bernhard... Han er en av de fremste i landet innen dette, i tillegg har dem nok alle produktene du trenger... Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke tenkt meg om... Parts and retards... Altså, nå skal du høre her: vinke :. Tenkte mere på produktene i pakken. Turen ut til Trollet(Bernhard) blir gjort om ikke veldig lenge. Men har tatt meg den luksusen å sjekke litt rundt før jeg bruker opp mange av mine surt opptjente grunker. Har etter mye lesing har jeg forstått at det er trollet på fjellet(Bernhard i Ås)(skjønte du ordspillet) som er en av et knippe mennesker i dette langstrakte land som både selger og har kunnskap om de produktene han(Parts&Retard) har i sin butikk/lokale. Så om ikke lenge, kommer både han og jeg til å bli litt gladere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 26, 2012 Fin pakke det der. Holdbarheten på voksen er det uenighet om, men Bernie har garantert alternativer til deg om du vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 28, 2012 Altså... Skulle ikke du til Ås? Der sitter et troll kalt Bernhard... Har på følelsen av at du en dag kommer til å finne ut hvor kjipt det er å plukke opp tenner med brukne fingre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 28, 2012 Har på følelsen av at du en dag kommer til å finne ut hvor kjipt det er å plukke opp tenner med brukne fingre facerape ses på torsdag Bernhard: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...