Statoil varmvoks og avrenning + Vaske spm.

Anbefalte innlegg

Hehe måtte bare se om fargen på min "etterlakkerte" A4 var helt skivebom fra det som blir levert fra fabrikk. Men ser nokså likt ut;) Du skal vel på treff utover? så kunne man sammenligna lite..

 

Så at du hadde lakert din i samme farge ja. Ble veldig bra:). Det må vi klare å få til Stian. Da får jeg iallefall et års slitasje å polere opp: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg erfaring med alle produktene der, men har ikke hørt noe vonde ord om noen av produktene i pakka. :)

Du kommer nok et godt stykke med den, bare husk noe å sprøyte på Bilberryen med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg erfaring med alle produktene der, men har ikke hørt noe vonde ord om noen av produktene i pakka. :)

Du kommer nok et godt stykke med den, bare husk noe å sprøyte på Bilberryen med.

 

Stålende, var akuratt det jeg trengte og vite. Tenkte også og legge ved en Quick detailer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså... Skulle ikke du til Ås? Der sitter et troll kalt Bernhard... Han er en av de fremste i landet innen dette, i tillegg har dem nok alle produktene du trenger... Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke tenkt meg om... Parts and retards...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså... Skulle ikke du til Ås? Der sitter et troll kalt Bernhard... Han er en av de fremste i landet innen dette, i tillegg har dem nok alle produktene du trenger... Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke tenkt meg om... Parts and retards...

 

Altså, nå skal du høre her: vinke :. Tenkte mere på produktene i pakken. Turen ut til Trollet(Bernhard) blir gjort om ikke veldig lenge. Men har tatt meg den luksusen å sjekke litt rundt før jeg bruker opp mange av mine surt opptjente grunker.

 

Har etter mye lesing har jeg forstått at det er trollet på fjellet(Bernhard i Ås)(skjønte du ordspillet) som er en av et knippe mennesker i dette langstrakte land som både selger og har kunnskap om de produktene han(Parts&Retard) har i sin butikk/lokale.

 

Så om ikke lenge, kommer både han og jeg til å bli litt gladere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin pakke det der. Holdbarheten på voksen er det uenighet om, men Bernie har garantert alternativer til deg om du vil ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså... Skulle ikke du til Ås? Der sitter et troll kalt Bernhard...

 

Har på følelsen av at du en dag kommer til å finne ut hvor kjipt det er å plukke opp tenner med brukne fingre : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har på følelsen av at du en dag kommer til å finne ut hvor kjipt det er å plukke opp tenner med brukne fingre : smil :

 

: bh : facerape :shf:

 

ses på torsdag Bernhard: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.