Erfaring hos Scandinano Bilpleie?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ser at Scandinano Bilpleie har dagstilbud på soting av ruter på Groupon i dag.

 

Faktisk kun 2450,- for bakre ruter.

 

Disse holder da til i Drammen, men de bruker 4-5 timer på jobben, så det er mulig å dra bort på dagsvisitt.

 

Er det noen som har erfaring med de før eller hørt om noen som har brukt de?

 

- Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto Optik på Lønningsflaten har gode priser no ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hørt om de, så fikk ikke sjekket priser hos de tidligere i dag.. Vet du hva de ligger på? Tilbudet hos groupon går ut om en time :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto Optikk e nyoppstartet no nylig, men har masse erfaring ;-) tidligre ansatte fra Riis bilglass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle fått til en deal med gruppekjøp da vet du, slik som ole jørgen gjorde for en tid tilbake (link).

 

Samle feks ca 10 biler og få rabatt pga dette, sikkert flere som har lyst å få folie på rutene sine her inne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket såvidt med Ole Jørgen om dette og han nevnte at han skulle dra i gang en ny runde. Jeg har allerede sendt mail til Åna, men har ikke fått noe svar enda. Jeg skulle gjerne tatt initiativet til dette, men jeg har litt ustabile uker framover nå med en del fravær...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket såvidt med Ole Jørgen om dette og han nevnte at han skulle dra i gang en ny runde. Jeg har allerede sendt mail til Åna, men har ikke fått noe svar enda. Jeg skulle gjerne tatt initiativet til dette, men jeg har litt ustabile uker framover nå med en del fravær...

 

Jepp, sliter litt med å få kontakt med Åna. Prøvde å ringe han for 47 sek siden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve å ordne ein god deal med Auto Optik då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var for 1,5 veke siden hos Åna sammen med 2 andre audier, kan anbefale han!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger denne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom vi får en avtale her i distriktet er det jo mye lettere mtp evt garantisaker og det at vi slipper å stille lokale til rådighet... På en annen side tviler jeg på at vi får prisen ned i 2500,- for alle vinduene... Kan prøve å ringe Åna i morgen jeg også og hvis ikke får vi bare noen i Flekkefjord til å stikke innom... ;)

 

Det hadde uansett vært greit å vite hvor mange vi er som er med før vi henter inn tilbud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan høre med Auto Optikk i morgen ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har no snakket med Auto Optikk.

Prisene som eg har fått av han er som følgene:

Sedan 3999,-

Stv 3499,-

Combi 2999,-

Disse prisene er for "de lovlige rutene", dvs bakrutene.

For soting av siderutene framme koster det 500,- i tillegg når man skal sote alle rutene. Hvis det kun skal sotes siderutene framme koster det 999,-

 

Auto Optikk demonterer dørtrekkene og tar ut ruten. Dette for å gi et strøkent resultat ;-)

De gir 5 års garanti på arbeidet ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så de skal ha 4500,- for alle rutene på en sedan?

 

Spurte du om vi fikk tilbud dersom vi er mange som skal sote?

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ånå skal til Bergen om ikke så lenge. Noe BMW greier..

Jeg er i kontakt med ham for en reklamasjon, og i forbindelse med BMW gutta skulle han fikse min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så de skal ha 4500,- for alle rutene på en sedan?

 

Spurte du om vi fikk tilbud dersom vi er mange som skal sote?

 

Tommy

 

Det virker nok sånn ja, men skal høre mer med han når vi vet sånn ca hvor mange det e snakk om ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg snakker av og til med han som driver Ruterknekt i Åsane. Jeg kan høre med han om han kan gi oss en pris på enkel montering og på gruppe kjøp.

 

Kristoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg slo til på tilbudet, men har 10 dagers angrerett, så følger litt med her de nærmeste dagene hvilken priser de vil gi.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg slo til på tilbudet, men har 10 dagers angrerett, så følger litt med her de nærmeste dagene hvilken priser de vil gi.. :)

 

For 2500? Det blir jo et stykke kjøring til drammen da, selv om jobben bare 5 timer så¨blir det mange timer med reising. Hadde jeg vært deg så tror jeg at jeg hadde vurdert tilbudet til 3500 i Blomsterdalen, viss ikke du har noen andre ærend på østlandet da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For 2500? Det blir jo et stykke kjøring til drammen da, selv om jobben bare 5 timer så¨blir det mange timer med reising. Hadde jeg vært deg så tror jeg at jeg hadde vurdert tilbudet til 3500 i Blomsterdalen, viss ikke du har noen andre ærend på østlandet da.

 

Har Sedan så blir 4000:)

 

Der var det også livsgaranti på sotingen.

 

Tenker på det over helgen, men kan kombinere turen bort med noe annet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med Åna solfilm. Han vil komme til bergen, jeg tenker om 4-6 uker. Egen tråd kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med Åna solfilm. Han vil komme til bergen, jeg tenker om 4-6 uker. Egen tråd kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.