Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte 100'en i en bil som er litt mer økonomisk av seg, i og med at jeg også har en S4 som kommer til å bruke sitt når den er ferdig :) Har akkurat eu godkjent den så den er godkjent frem til august 2013.

Det som ble gjort for å få den eu godkjent var :

Nye skiver og klosser f+b

Bytta fjærbein foran da de gamle var rustne og i dårlig stand

Satt på org fjærer (S4 fjærer)

++++

 

Bilen er hvertfall i god teknisk stand, men ikke særlig pen å se på. 340 000 km på telleren ca.

S4 interiør i god stand, veldig gode stoler :)

Årsavgift betalt.

Bilen drar friskt, men den blir litt nervøs når den møter bakker på litt lavt turtall. Jeg er litt usikker på om den er sånn eller ikke ? Som sagt vant til S4'en så har liksom ikke noe å sammenligne med.

 

Kommer ikke på så fryktelig mye mer akkurat nå, kommer til å oppdatere annonsen etterhvert som ting kommer til minne. Krav til evt. byttebil er eu-godkjent, årsavgift og billig i drift :) Det blir ikke noe bytte før snøen er BORTE !

 

Ta kontakt på 92692542 om det er interessant.

- Jan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt bilder hadde vært fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se om jeg får ordna noe bilder en dag ;)

 

Lagt til etter 2 dager 4 timer:

 

Her er noen bilder av børsa. Som sagt ikke så pen å se på men den funker gull!

 

580475_3814977143118_1538261351_33265658

 

Og et når jeg henta den, da med senkesett og de felgene som evt følger med. Den er i orginal høyde nå.

 

285499_2259236730580_1538261351_32496709

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.