#1 Skrevet Mars 7, 2012 (endret) Vurderer å bytte 100'en i en bil som er litt mer økonomisk av seg, i og med at jeg også har en S4 som kommer til å bruke sitt når den er ferdig Har akkurat eu godkjent den så den er godkjent frem til august 2013. Det som ble gjort for å få den eu godkjent var : Nye skiver og klosser f+b Bytta fjærbein foran da de gamle var rustne og i dårlig stand Satt på org fjærer (S4 fjærer) ++++ Bilen er hvertfall i god teknisk stand, men ikke særlig pen å se på. 340 000 km på telleren ca. S4 interiør i god stand, veldig gode stoler Årsavgift betalt. Bilen drar friskt, men den blir litt nervøs når den møter bakker på litt lavt turtall. Jeg er litt usikker på om den er sånn eller ikke ? Som sagt vant til S4'en så har liksom ikke noe å sammenligne med. Kommer ikke på så fryktelig mye mer akkurat nå, kommer til å oppdatere annonsen etterhvert som ting kommer til minne. Krav til evt. byttebil er eu-godkjent, årsavgift og billig i drift Det blir ikke noe bytte før snøen er BORTE ! Ta kontakt på 92692542 om det er interessant. - Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2012 Litt bilder hadde vært fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2012 (endret) Kan se om jeg får ordna noe bilder en dag Lagt til etter 2 dager 4 timer: Her er noen bilder av børsa. Som sagt ikke så pen å se på men den funker gull! Og et når jeg henta den, da med senkesett og de felgene som evt følger med. Den er i orginal høyde nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...