Noen mekanikere her som kan være behjelpelig med EU godkjenning? Kristiansand

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har ei Porsche 356 replica (bygget på Boble) som nylig har vært gjennom en restaurering. Bilen er 95% klar for EU godkjenning nå, og jeg ønsker å ha skilter på den så raskt som mulig sånn at den kan ut og kjøres så fort det kommer noen vårdager...

 

Er det noen som har mulighet til å hjelpe ut med en "drop-in" EU godkjenning (i Kristiansand eller omegn) en dag det er fint vær? Ønsker ikke å ut og kjøre med den når været ikke er så bra (i dag snør det jo plutselig igjen).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det jo heilt vilt med respons...... :-/

 

Får vel kanskje bare bestille time, og satse på at det er oppholdsvær den dagen da.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om alt er i orden/lovleg, så har me nok sjangs på Gumpen Øst til å ta det på sparket.

Send meg ein PM om det kunne være av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste er vel bare å ta en telefonrunde? Jeg ringte selv for en kontroll i dag, og kunne fått time i løpet av dagen hvis jeg ville. Det passet ikke, så jeg tar den til onsdag i steden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm.... Da finnes det en teoretisk sjangs jo! :-)

Om ikke det passer for dere på Gumpens Auto den dagen det passer for meg, så får jeg evt. ta en ringerunde da.... Har igrunn alltid måtte bestille time for sånt, men kjempe om det finnes muligheter.

 

Bilen skal jo godkjennes ihht den gamle kjøretøyforskriften fra før 1970 så det burde ikke være så alt for mange ting som skulle dukke opp tror jeg (bilen er jo 1968 modell).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.