Anbefalte innlegg

Hei alle klubbmedlemmer.....Bare lurte på en liten ting ang 90 fangere og innfestningene på sideskjermene...Har en 1986 modell Golf 2 19e,tok av den gamle "lille" fangeren foran for å sjekke ossen innfestingene på 90 fangerne er....Fant jo fort ut at det må moddes litt på forskjermene...Da den gamle fangeren bare er festet i ett rundt klips på hver av forskjermene...Og på klipsene som fulgte med til 90 fangerne er det to hull som klipset skal inn i...Må jeg da måle opp og borre ett ekstra hull under orginal hullet til den gamle fangeren? La også merke til ett hull som er skrått under original festet til den gamle fangeren ..Noen som vet hva dette kan være til?

 

All hjelp mottas med stor takk....!!

 

M.V.H

Bård Christian Simonsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok frem med drillen ja ;)

 

På Golfer fra 87/88 og oppover har skjermene hull som passer festene til 90-fangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fangeren sitter jo ikke fast i disse, sporene er vel til for å holde fangeren på plass inn mot skjermen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du borer hull i de gamle skjermene dine vil du få feil vinkel på festebraketten og fangerene vil ikke bli perfekte ( snakker av egen erfaring) få tak i et slikt klips til å skru utenpå braketten du har, da bruker du bare eksisterende hullet som styring og fester med dette klipset og en liten karosseriskrue. det er mye lettere å få pent! : ja :

 

http://hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=38949

 

denne har det lille skrueklipset i midten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min golf så har jeg bare de runde brakettene som er til den smale fangeren, går fint som bare det å bruke dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.