Anbefalte innlegg

Har en gammel tråbil som selges til noen som har lyst på ett restaureringsobjekt.

 

Er veldig sliten, men hvis man bruker litt tid på denne så har man en tråbil som veldig få har.

 

Tipper at den er av sen 50 talls utgave eller tidlig 60 tallet.

 

 

 

200,- eller bud ?

willy`s jeep.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det å sende denne? I tilfelle du gidder, så tar jeg den gjerne, betaler selvfølgelig frakta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det å sende denne? I tilfelle du gidder, så tar jeg den gjerne, betaler selvfølgelig frakta!

 

Tja, det er ikke godt og si hva posten siter til noe slikt. Skal sjekke med dem om dette er noe som er mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er tråmekanismen der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er tråmekanismen der?

 

Pedalene og stagene til dem er ikke der desværre. Og det samme med setet. Vet ikke om det opprinnelig har vært i tre, men det er i alle tilfelle borte.

 

Dette er ett vrak, men er nesten synd og kaste for den hadde jo vært flott bare til pynt hvis den ble sandblåst og lakkert igjen. Men er en del arbeid før man er der da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pedalene og stagene til dem er ikke der desværre. Og det samme med setet. Vet ikke om det opprinnelig har vært i tre, men det er i alle tilfelle borte.

 

Dette er ett vrak, men er nesten synd og kaste for den hadde jo vært flott bare til pynt hvis den ble sandblåst og lakkert igjen. Men er en del arbeid før man er der da :)

 

Skjønner, si ifra til meg og hva det koster og sende den da:) Du bor litt vel langt unna for og hente;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mer eksakt enn Vestfold bor du? Har du flere bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var tråbilen solgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.