Golf 3 94 mod leveres eu godkjent 12.000kr

Anbefalte innlegg

Vi har en golf3 94 mod med 1,6l 100hk bensin motor og gir gått 176.000km, karrosseriet er gått en del lengere.

Bilen har greie sommer og vinterdekk på 15" felg. Høyre kanal er byttet for noen år siden. Bilen har noe lakkrust og bakluka har dette også som nesten alle andre golf 3. Den har takluke, vr6 leppe, skjermbreddere, og org svarte gti lykter bak. Bilen er mørk blå metallic. Fin bruksbil. Selges pga har kjøpt stv konebil pga barnevogn osv.

 

Bilder kommer.. 12.000kr bud med årsavgift.

Golf.jpg 3 år gammelt bilde.. bilen er kjørt bare ca 14.000km siden da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor står denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor står denne?

 

elverum...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er meget int hvis det ikke er noe mer negativt med bilen enn det du skriver. Jeg må nok nok vente en måned før jeg får råd så da er den sikkert solgt.... Hva er regnr på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er meget int hvis det ikke er noe mer negativt med bilen enn det du skriver. Jeg må nok nok vente en måned før jeg får råd så da er den sikkert solgt.... Hva er regnr på bilen?

 

den er ikke eu godkjent enda. Blir gjort i løpet av noen uker. Det er den lakkrusta da, også er den ikke så fin i lakken da.. reg nr er: BP 57116 bilen er ikke godkjent med 100hk, men med 1,6 75hk i vognkortet. Men dette spiller ingen rolle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump--...! Ikke eu godkjent enda. Skal bytte midtre potte først. Blir gjort om ikke lenge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.