Ålesund: sharif til ålesund

Anbefalte innlegg

Christian: De skaffer det aller meste. Bare ta en tlf det, så finner du ut. :)

 

Akkurat nå har de en ekstra kar "innleid" i form av Endre her fra forumet. Han får shippe så mange felger han bare greier nå. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

off... er lenge til 1. juni. vil ha nye dekk nå! kan hende jeg må bite i det sure eplet å kjøpe en annen plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å kjiket der d skal vær i dag å ingen ting har skjedd der værtfall... Noen som har GODE fakta på at d kommer egentlig??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For seint for min del iallfall....har allerede handla me nye dekk e. Billigere enn Sharif sine prisa også. http://www.interdekk.no har MEGET bra prisa å sende steike kjapt. E bestilte nye dekk til Porsche-felgane mine på fredag kveld å fikk dekka tirsdag formiddag. Så no har e splitter nye dekk på Turbo Cup felgane mine....... : rock : Gleda me til å få dei på. Fikk lagt dei om ikveld hos Ålesund Dekk og Felg. Hørte rykter om e S6 Avant som hadde bestilt nye felger der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte rykter om e S6 Avant som hadde bestilt nye felger der ;)

 

Antar du mener den grisetøffe sorte med soting, chrome, +++ ?

Kjenner du eieren?

Stod å kiket på den i går, og både bil og felger er jo dødsrå...:tilber:

 

Ang. dekk så bestilte jeg selv hos interdekk.no og de har jo nam-nam priser på dekk som ikke skal være så ille....har selvsagt også merkedekk!

Nå skal det sies at jeg avbestilte fordi de brukte for lang tid, også fikk jeg en god pris på Falken ZE-512 hos Dekkmester`n...GOD SERVICE : ja : der må jeg si....skaffet dekkene over natta, og la om på flekken når jeg møtte opp...

SuperDekk kan faktisk gå og ta seg et hardt tak, for deres "30%"-billigere-markedsføring er ren villedning...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar du mener den grisetøffe sorte med soting, chrome, +++ ?

Kjenner du eieren?

Stod å kiket på den i går, og både bil og felger er jo dødsrå...:tilber:

 

Ang. dekk så bestilte jeg selv hos interdekk.no og de har jo nam-nam priser på dekk som ikke skal være så ille....har selvsagt også merkedekk!

Nå skal det sies at jeg avbestilte fordi de brukte for lang tid, også fikk jeg en god pris på Falken ZE-512 hos Dekkmester`n...GOD SERVICE : ja : der må jeg si....skaffet dekkene over natta, og la om på flekken når jeg møtte opp...

SuperDekk kan faktisk gå og ta seg et hardt tak, for deres "30%"-billigere-markedsføring er ren villedning...

 

Ikke for å ødelegge tråden helt, men ser ikke ut som det kommer noe shariff med det første her. Visst du har sett de villedende org prisene til super dekk blir du svimmel, og først da kan en skjønne at folk kan slå av 30%, og selv da er dem for dyr ja...

Men de falken dekka dine, var de ikke dem som strauk SKIKKELIG i en eller anne dekk test da? eller var det 451.. husker ikke helt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

shariff skal ikke starte noe ny butikk noe sted. Isåfall visst det skal startes noe skjer dette på egent basis(uten shrif sitt samtykke). Selvsagt så kan jo alle handle hos sharif, men skal jeg være ærlig tviler jeg sterkt på at sharif gidder å gi noe noe bedre priser selv og de driver et dekk firma.

 

 

Shariff selv bruker navnet dekkbaronen (internetthandelen) så jeg tror nok ikke navnet kommer til å bli dette.

 

 

beklager dere oppe i ålesund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som visste at dette skulle komme til Ålesund, kan dere avkrefte elle bekrefte om det bare er usanne rykter, eller om det virkelig blir en realitet?

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går nok 14-dager til åpningen.

De to karene holder vist på med noe kurs-greier hos shariff...

 

Det blir nok skal dere se...

 

Per Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steikje bra...så slippe ej å stresse med å hente dekk der nede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går nok 14-dager til åpningen.

De to karene holder vist på med noe kurs-greier hos shariff...

 

Det blir nok skal dere se...

 

Per Arne

 

 

ikke for å være frekk eller noe sånt. men, jeg har jobbet hos sharif og spurte han om det kom til å åpnes noen butikken andre steder i landet og da fikk jeg beskjed om at det ikke kom til å skje. men, det kan være at de to karene åpner for seg selv. men det er ikke i regi av shariff dekksenter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm....Noe nytt her eller? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.......................... Du tror det ikke før du får se det!!!! ...............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt og las i et annet forum i sted så dukka dette opp:

 

Da har vi snart gleden av å kunne handle norges billigste dekk og felger på fremmerholen . Åpning blir i løpet av juli..

 

Om det blir Norges billigste tviler jeg på,men at de utkonkurrerer flesteparten av dem rundtom her vil jeg tro...Visst det er som ryktene sier da

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no/forum/viewtopic.php?t=583

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer stemmer... ;)

 

skal bli spennende å se om de virkelig klarer å holde så lave priser, de er ikke de første som har prøvd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å skryte men, jeg sa at de ikke har noen avtale med shariff og det hadde de heller ikke. Jeg bare må ta med denne smilien da :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... ;) ryktene om sharif's var vel bare for å få litt blæst rundt åpninga... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forstått det sånn at de bruker Sharif sitt kontaktnett og handler inn sammens med, og via Sharif... Vet også at Tommy Sharif har vært her oppe noen ganger...

Dekkbaron1 er jo også rimelig likt da.. så vil tro det er noe på gang der...

 

Blir spennende å se hva som skjer framover ihvertfall! om det går eller ikke

 

For min del driter jeg fullt og helt i hvem som driver hva, og via hvor.. bare jeg kan få tak i billige dekk/felg i nærheten... det som er det viktig jo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig med deg Trond.....bare det er billige felger og dekk tilgjengelig her oppe :) Må vel få nye dekk på Sleden når mine LingLong dekk er utslitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har så rett så rett Trond Wiggo...

 

offtopic:

men duh? kanskje du skulle brukt et bilde av DIN bil her istedenfor en eller anna Hamargutt sin golf???? hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

offtopic:

men duh? kanskje du skulle brukt et bilde av DIN bil her istedenfor en eller anna Hamargutt sin golf???? hehe...

Har nesten irritert meg litt over både avataren og hva slags bil TW har.....står jo fortsatt Golf Gti 1,8T og bilde av gode gamle rød-Golfen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada.. maskoppa... men kan nokken fikse eit nytt avatar bilde for meg da?

"hjernen er alene" idag.. så gidda ikkje å begynne å tenke så masse.. send meg et bilde av nybilen på twg76@walla.com i riktig størrelse, så ska det bli ordnings

 

Sindre.. på tide og jobbe litt?! ;) kan ikkje BARE tenke på dame heile tia..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...

 

damer? hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.