Ønsker å kjøpe Tomason TN4 eller andre 19" felger til Passat 3C

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Forandrer litt på denne annonsen. Jeg søker i utgangspunktet etter Tomason TN4 i 19"^til Passat 3C og håper fremdeles noen har noen slike felger til salgs.

 

Jeg utvider nå søket mitt til også å omhandle andre 19" felger. Eneste jeg ikke vil ha er med bred kant. Felgene må være fint brukt og ikke kantkjørte. Greit hvis det er litt gummi igjen :-) Pris? Vel ikke for dyrt.....

 

Så har du noen felger du vil selge er det bare å ta kontakt for jeg er åpen for forslag.

 

Mvh,

Kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil selge meg noen Tomason TN4 felger ????

 

Pengene ligger klar og venter....... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpibjørn :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

japp.. ble solgt med en gang disse..

 

Beklager..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Har sett dem og vurdert dem tidligere, men den ene felgen ser ut til å være kantkjørt og med skader på noen av spilene. 1 eller 2 av de andre felgene ser også ut til å ha noen skader. Hvis jeg skulle ha kjøpt dem så måtte jeg ha fikset dem opp og det hadde kostet en del 1000 lapper er jeg redd. Og da er det vel egentlig bedre å kjøpe nye. Som igjen er for dyrt :-)

 

Derfor holder jeg alle muligheter åpne!

 

Men takk for tipset :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Har full kontroll over alle Tomason felgene som er på finn.no

 

De som er der er kantkjørt, er dårlig behandlet og med brister i felgene. Ikke noe som frister egentlig å ha stygge felger. Derfor håper jeg jo at det kanskje er noen her på forumet som ønsker å selge sine felger eller at noen kjenner noen som skal selge.....

 

Men at det haster...det er etter 1 april og vinterdekkene står enda på. Så kom igjen......selg selg selg :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne jeg.....

 

Og håper at noen kanskje vurderer å selge sine Tomason TN4 felger....jeg står klar med bud og penger :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det skulle være aktuelt har jeg fortsatt mine Omanyt 19" for salg :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMPibjørnene....

 

Tar en sjangs og håper noen har Tomason TN4 liggende som de vil selge :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger noen Tomason til salgs her.http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35070470

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for seint svar, men har vært en aldri så liten tur i Tyrkia.....Kjekt med 40 grader...kjipt å komme hjem til 10 grader....i Juni til og med : dum :

 

De felgene du linket til er ikke interesante desverre. Slitte dekk, mangler senterkopp og småskader. Er jo lite kjipt å sette på veldig slitte felger på en fin bil. Det synes jeg bilen rett og slett ikke fortjener.

 

Derfor håper jeg inderlig at det er noen som vil selge sine Tomason TN4 til meg...og helst i god stand :-)

 

Så er det noen her som har Tomason TN4.....SELG!!!....hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Glenn Erik,

 

De Kahn felgene var faktisk ganske tøffe. Synd de har feil innpress. Mener passat har 42 eller 43 i innpress og disse vil da være langt utenfor grensen som er tillatt. Prismessig er de i samme prisklasse som Tomason TN4. Men hadde innpresset vært greit så hadde jeg nok lagt inn bud :-)

 

ASA felgene er ikke min stil desverre. Kant felger appellerer ikke til meg. Men for all del...tøffe felger for den rette personen.

 

Men synd med Kahn felgene da.....Hvis noen andre har noen andre felger som de vil selge...kom med forslag :-)

 

 

Har noen Kahn felger til deg i 19" om det skulle være interessant.

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35648718

 

Ellers har jeg noen 19" ASA felger.

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35648874

 

Pris kan diskuteres på begge sett og bud er velkomne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Glenn Erik,

 

De Kahn felgene var faktisk ganske tøffe. Synd de har feil innpress. Mener passat har 42 eller 43 i innpress og disse vil da være langt utenfor grensen som er tillatt. Prismessig er de i samme prisklasse som Tomason TN4. Men hadde innpresset vært greit så hadde jeg nok lagt inn bud :-)

 

ASA felgene er ikke min stil desverre. Kant felger appellerer ikke til meg. Men for all del...tøffe felger for den rette personen.

 

Men synd med Kahn felgene da.....Hvis noen andre har noen andre felger som de vil selge...kom med forslag :-)

 

Kan alltids dreie ned navet på felgene for å få ett høyere innpress på de da... :)

Kunne evnt ha hørt hva noe slikt ville kostet og sammen kommet til en pris vi hadde blitt enige om :)

 

Har også 19" Lorinser felger (akkurat begynt oppussing, husker ikke helt specs heller) og 8,5x19" BBS Speedline (mangler kun siste finish, senter lakkert i en fresh gråfarge) om noe av dette kunne vært interessant : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Vet ikke om det lønner seg å dreie ned navet. Prisen for dette + felgene + transport vil bli såpass at jeg heller kan kjøpe Tomason TN4 som jeg helst vil ha og komme ut sånn noenlunde på samme pris. Vi lar det være med disse felgene.

 

 

Kan alltids dreie ned navet på felgene for å få ett høyere innpress på de da... :)

Kunne evnt ha hørt hva noe slikt ville kostet og sammen kommet til en pris vi hadde blitt enige om :)

 

Har også 19" Lorinser felger (akkurat begynt oppussing, husker ikke helt specs heller) og 8,5x19" BBS Speedline (mangler kun siste finish, senter lakkert i en fresh gråfarge) om noe av dette kunne vært interessant : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med mine rs6-2 felger med 235/35. Dekk ? Kjørt 3500 km Conti 5 dekk. Selges kun for å kjøpe smalere dekk slik at jeg kan senke mer:). Send pm om interessant. Du bor jo ikke så langt borte heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt deg PM :-)

 

Hva med mine rs6-2 felger med 235/35. Dekk ? Kjørt 3500 km Conti 5 dekk. Selges kun for å kjøpe smalere dekk slik at jeg kan senke mer:). Send pm om interessant. Du bor jo ikke så langt borte heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tak i ett sett 19" Omanyt replica med dekk. Kunne det være av interesse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han hentet mine i går :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.