#1 Skrevet Mars 12, 2012 (endret) Skal bestille denne olja. Pris: 60kr/L + mva (= 75kr/L) Pris ved kjøp 200L eller mer: 57kr/L + mva Gratis frakt ved bestilling over 3000kr. Denne står til fredag 23. mars. Så da har folk litt mer tid til å henge seg på Bestilles i esker på 6 kanner á 4L (24L per eske) Noen flere som vil ha? Har 6,5 esker notert allerede, delt på følgende personer: - Robin (12L) BETALT - Søren (12L) BETALT - Eirik (24L) BETALT - Stian (12L) BETALT - Stig (24L) BETALT - Frank (36L) BETALT - Sigve Mumme Osen (12L) BETALT - Petter L. (24L) BETALT - Finni (12L) BETALT* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2012 Ikke for å være frekk, til noe som er et bra tiltak/kjøp. Men om man snakker med noen som har denne olja i butikk, så er jeg sikker på det går ann å ordne rabatter og handle over disk. Jeg har bruker denne olja, og gir mindre enn prisen på gruppekjøpet. Da kjøper jeg den olja jeg trenger når jeg trenger innkjøpsprisen er ikke så ille på denne, så om man forhørene seg så kan prisen bli lavere. Jeg synes den var høy til å være gruppekjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2012 Venter som sagt på oppdatert pris. Den 100lappen jeg nevner er bare hva jeg har hørt og sett andre betale for 24L... Så ja, ikke umulig at det blir en del billigere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2012 Jeg kan godt være med hvis du får til bedre enn 100kr ltr Tar isåfall 12liter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2012 Ikke for å være frekk, til noe som er et bra tiltak/kjøp. Men om man snakker med noen som har denne olja i butikk, så er jeg sikker på det går ann å ordne rabatter og handle over disk. Jeg har bruker denne olja, og gir mindre enn prisen på gruppekjøpet. Da kjøper jeg den olja jeg trenger når jeg trenger innkjøpsprisen er ikke så ille på denne, så om man forhørene seg så kan prisen bli lavere. Jeg synes den var høy til å være gruppekjøp. Hvem er det som selger denne oljen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2012 Jeg kan godt være med hvis du får til bedre enn 100kr ltr Tar isåfall 12liter Da må du prøve å dele en eske med noen:) De kommer i esker på 24L. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2012 Jeg bestiller en eske om prisen kommer under 100.- kr med moms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2012 Jeg prøver å få tak i han her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=79163&highlight=olje Mail adressen hans funker ikke lenger (står på siste side), så jeg prøvde å ringe ham nå, men intet svar. Prøver igjen litt seinere, hvis ikke så finner vi bare noen andre å handle det av. Finnes jo et par forhandlere: http://www.agip-olje.no/vaare-forhandlere.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2012 Han får du nok ikke tak i lenger.. men snakk med ndi... Hvorfor må jeg dele eske med noen? Kannene ligger jo løse i esken og 4*3 er jo 12 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2012 Det er bare hva jeg ser i den tråden hvor prisen gjelder hele esker. Tipper også at prisen er bedre om vi kjøper kun hele esker, men skal forhøre meg på det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 13, 2012 Det er jeg enig i, man må jo kjøpe hele esker. Poenget mitt var at jeg deler med noen, men nå ser jeg at du er oppe i 3,5esker.. så jeg satser på at det dukker en til som vil ha 12 liter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 13, 2012 p.s... prøv disse http://www.ndias.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 13, 2012 p.s... prøv disse http://www.ndias.no/ Har sendt dem en forespørsel på foreløpige 84L og nevnte at det kunne bli mer, så får vi se hvilken pris vi får. Ser at listeprisen deres er på 145kr/L for 4L kanner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 13, 2012 Jeg kjøpte 24ltr i fjor og fikk det for 2400kr ferdig levert så du burde jo få bedre pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 13, 2012 Stian; det er en forhandler i området her. Dette er jo min personlige rabatt, så vet ikke om jeg skal gå nærmere inn på dette her.. Hadde du skulle hatt olje i området her, så kunne jeg hørt om det var muligheter tror ikke det skulle vært noe problem heller. Er ikke villedende pris 145kr/L + mva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 14, 2012 Så langt har jeg i alle fall fått kontakt med NDI, fikk beskjed om at jeg måtte ha et firma å registrere ordren på, så jeg har spurt Kjell om vi kunne bruke hans og det har han sagt ja til, tusen takk Kjell:) Nå venter jeg bare på prisen... De er litt trege med å svare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 15, 2012 Da har jeg fått pris!! 60kr/L + mva (som etter mine beregninger blir 75kr/L inkl. mva) (jeg oppdaterer post 1 også...) Frakten er gratis siden vi handler for over 3000kr:) Alle må ha bestemt seg innen mandag, tenkte å bestille på tirsdagen. De jeg allerede har listet opp i post 1 regner jeg med at fremdeles skal ha. Jeg vil gjerne ha forhåndsbetalt siden det blir litt penger her. Jeg sender betalingsinfo på PM til alle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 15, 2012 Nice, da kan jeg jo snart bytte rådelager på VRen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 15, 2012 Hei Robin, Fører du meg på listen, trenger 12L Olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 15, 2012 Tar 24L jeg. Så har jeg vertfall olje litt framover Går vel ikke ut på dato? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 15, 2012 Tar 24l jeg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 15, 2012 24liter te meg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 15, 2012 Sweet! Nå er vi på 144L totalt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 15, 2012 Mulig det blir mer på meg, skal høre litt med folk Får vi presset prisen mer ved feks 200ltr, 300ltr osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 15, 2012 Har ikke peil! Men finner ut av det hvis det blir aktuelt:) Angående levering til deg (du er vel på østsiden nå??), så sjekker jeg om han ikke kan levere en sending direkte til deg, så slipper vi maset med at jeg må sende det videre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...