Stavanger: Agip Racing 10-60 olje - Gruppekjøp

Anbefalte innlegg

Det hadde vært fint, hvis ikke er det ikke verdens undergang hvis du får alt til deg. Da får jeg en unnskyldning til å ta turen til stavanger på besøk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

24liter te meg og : smil :

 

Overført 1800kr te deg nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overført 1800kr te deg nå :)

 

me 2 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis trenger 24l. Er det for seint? Er på østsiden her vi også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdatering: jeg skal ha 12ltr til.. altså 36ltr totalt :) (så langt)

Syntes du kan la gruppekjøpet rulle en uke til slik at flere kan få hengt seg på. Kanskje vi klarer å få det ned i 60kr ltr? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdatering: jeg skal ha 12ltr til.. altså 36ltr totalt :) (så langt)

Syntes du kan la gruppekjøpet rulle en uke til slik at flere kan få hengt seg på. Kanskje vi klarer å få det ned i 60kr ltr? :)

 

Går det ned så mye kjøper jeg mer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil gjerne fler også ha mer.. kanskje vi da får eenda bedre pris igjen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vi på 65kr eller mindre inkl. mva. så tar jeg lett 24l!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdatering: jeg skal ha 12ltr til.. altså 36ltr totalt :) (så langt)

Syntes du kan la gruppekjøpet rulle en uke til slik at flere kan få hengt seg på. Kanskje vi klarer å få det ned i 60kr ltr? :)

 

Er enig:) Lar den stå frem til fredag 23.mars da og så pruter jeg litt mer på prisen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom vi klarer 200L får vi en pris på 57kr/L + mva.

 

Ellers får vi pris på 60kr/L.

 

 

Jeg har oppdatert første post med hvem som har betalt. Jeg har fått inn en betaling til i dag, men jeg ser ikke navn på denne enda, så derfor er det heller ikke oppdatert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay da overfører jeg snarest.

24l blir ikke aktuelt for 57+moms for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik, Stig og Petter L. har betalt. Har alle dere andre fått betalingsinfo av meg? (har sendt alle PM). På fredag sender jeg bestillingen...

 

Ring, SMS, eller PM om du vet at du ikke klarer å betale i tide, så finner vi kanskje en løsning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik, Stig og Petter L. har betalt. Har alle dere andre fått betalingsinfo av meg? (har sendt alle PM). På fredag sender jeg bestillingen...

 

Ring, SMS, eller PM om du vet at du ikke klarer å betale i tide, så finner vi kanskje en løsning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis trenger 24l. Er det for seint? Er på østsiden her vi også...

 

........................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis trenger 24l. Er det for seint? Er på østsiden her vi også...

 

 

Beklager at du ikke fikk svar Mikkel! Må ha oversett posten din i farten:o

 

Det er i utgangspunktet ikke noe problem. Så lenge jeg får dem til å levere noe her og noe der... Dette finner jeg ut i morgen formiddag. Du må kanskje regne med å måtte betale frakt da jeg tviler på at de gir X antall gratis frakt. Eventuelt må du koordinere frakt med Frank hvis han må hente det selv her i Stavanger, dersom de nekter å levere til flere adresser.

 

Har du et tlf nummer jeg kan nå deg på? Siden jeg planlegger å bestille i morgen så er det litt greit om vi kan kommunisere litt raskere over tlf i stedet for her i tråden:) Send gjerne nr ditt på PM til meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bortover i påsken etter planen og tar med Frank sitt parti da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt olje for 12600kr inkl. mva:)

Regner med å få en ordrebekreftelse med leveringsdato senere i dag eller mandag.

 

Sigve Mumme Osen:

Jeg har bestilt dine 12L også, men jeg kan ikke se at du har betalt enda? Vi fikser det uansett når jeg mottar oljen.

 

Mikkel:

Siden jeg ikke har fått noe telefonnummer eller annet svar av deg så måtte jeg la bestillingen gå sin gang i dag. Det er tross alt det jeg har lovet resten av gjengen her.

Dog er det sikkert ikke umulig å legge til 24L på bestillingen innen mandag om du fremdeles vil henge deg på:)

 

Det er ikke problem for meg å kjøre et nytt gruppekjøp hvis nok interesse vises.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olja hadde de på lager i Bergen, så den blir kjørt ut så snart de ser pengene på konto. Betalingen er gjort så jeg tipper at jeg mottar oljen en gang i løpet av neste uke:)

 

Prisen ble faktisk noe lavere likevel selv om vi ikke nådde 200L (vi kjøpte 168L):)

Totalpris = 11.934kr inkl. mva

 

Etter min regning har vi da betalt 71,04kr/L inkl.mva istedet for 75, som gir en diff på ~4kr/L.

Ikke all verdens, men alt hjelper jo:)

 

- Robin (12L) 48kr tilbake

- Søren (12L) 48kr tilbake

- Eirik (24L) 96kr tilbake

- Stian (12L) 48kr tilbake

- Stig (24L) 96kr tilbake

- Frank (36L) 144kr tilbake

- Sigve Mumme Osen (12L) 48kr tilbake hvis du allerede har betalt

- Petter L. (24L) 96kr tilbake

- Finni (12L) 48kr tilbake

 

Noen må gjerne dobbelsjekke regninga mi, det er jo tross alt fredag:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det interessante kommer jo når jeg skal motta alt dette på jobben min for deretter å bære det ut i bilen: faint :

 

EDIT: Hahaha, det ER virkelig fredag i dag, bestillingen vår tilsvarer jo bare 7 esker... 168L høres så forferdelig mye mer ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke abb. eller noe på denne tråden så. Men tydelig at du har fredag flere dager i uka. Telefonnr og mailen min står i signaturen ;) Evt kunne du sendt meg en pm bare... Men men.. greit nok..

 

HVIS det er mulighet for å slenge på 24l.. Så ring meg om du kan...

47053045... Ser du det nå ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke abb. eller noe på denne tråden så. Men tydelig at du har fredag flere dager i uka. Telefonnr og mailen min står i signaturen ;) Evt kunne du sendt meg en pm bare... Men men.. greit nok..

 

HVIS det er mulighet for å slenge på 24l.. Så ring meg om du kan...

47053045... Ser du det nå ? :P

 

 

Det står tydelig i første post at jeg skulle bestille fredag 23.

Du spurte første gang om du kunne henge deg på bestillingen den 16. og purret ikke før 6 dager senere, så sent som kl.2230 dagen før jeg skulle bestille.

Da regner jeg med at du faktisk følger litt med selv og sjekker om du har fått svar. (du fikk jo svar allerede 24minutter etter at du purret).

 

Si meg en ting, slo det deg ikke å sjekke denne tråden for svar når du logget deg på mellom kl.0600 og kl.0700 fredag 23?

Dette sjekket jeg nemlig rett før jeg bestilte slik at jeg i det minste fikk sjekket om du hadde hatt muligheten til å lese svaret du fikk.

 

Jeg leser dessverre ikke signaturen til alle her inne. Ei heller slår det meg at folk lar tlf.nr og mail adr. ligge åpent for alle de 5-6000 medlemmene vi er her, så derfor tenker jeg ikke på å se etter det heller.

 

Dette var i utgangspunktet et gruppekjøp for oss i Stavanger Lokallag (derfor står det Stavanger først i trådtittel samtidig som den er skrevet i forumet for dette lokallaget), men jeg er jo ikke en vanskelig fyr så jeg beklaget jo at jeg klarte å overse din første post og tilbudte deg en mulighet.

 

Svaret ditt tolkes derfor som arrogant og frekt, noe du kunne spart deg for. Er det min feil at du ikke følger med?

Uansett er du hjertelig velkommen til å henge deg på neste gang jeg skal bestille.

Abonner på denne tråden så får du vite når noe skjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått noe leveringsdato enda eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noen dato, men det skulle bli kjørt ut med en gang betalingen var registrert. Kommer forhåpentligvis i morgen:)

Hvis det ikke har kommet i morgen ringer jeg og spør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe.. Finni kjører vel mot oslo onsdag og det hadde vært knall om du klarte å sende det med han :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er kommet innen da så skal jeg nok få det til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.