#51 Skrevet Mars 30, 2012 Jadda, Tollpost som leverer dette har klart å skrive ned feil leveringsadresse, så det står på lager i Stavagner i vente på at noen på feil adresse ringer og ber om levering... er det mulig: bh : Uansett... Det blir ordnet opp i, så regner med å motta det på mandag:) Tåler passaten last på 175kg + meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 2, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 2, 2012 Søren har vært og hentet en del av oljen nå. - Petter og Eirik: Søren leverer på lokalet. - Stig: Søren leverer - Stian: Søren leverer - Finni: Jeg har din og Frank sin del i bilen, call me:) - Sigve: Jeg har også din del i bilen, du får PM... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 2, 2012 Søren har vært og hentet en del av oljen nå. - Petter og Eirik: Søren leverer på lokalet. - Stig: Søren leverer - Stian: Søren leverer - Finni: Jeg har din og Frank sin del i bilen, call me:) - Sigve: Jeg har også din del i bilen, du får PM... Søren, Bare lever Sigve sin Olje til meg. Går det greit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 2, 2012 - Finni: Jeg har din og Frank sin del i bilen, call me:) Hente i kveld hjemme hos deg knuppen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 2, 2012 Hente i kveld hjemme hos deg knuppen ? Jada, bare kom du:) Send meg en melding på forhånd slik at jeg vet når du kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 2, 2012 Stian, Stig, Sigve, Petter L. og Eirik har fått oljene sine i dag. Petter og Eirik, deres olje stå på arbeidsbenken . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 10, 2012 Jeg skulle hatt en skvett olje, helst 24L. Er det noe nytt gruppekjøp på gang? Eller noen som ikke trenger oljen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 30, 2012 Henger meg på her, jeg trenger også olje..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 30, 2012 Er ikke noe på gang, men det går jo an å kjøre en ny undersøkelse på hvor mange som trenger. En annen ting er at vi trenger et firma å sette det på. Den jeg brukte sist skal ikke brukes igjen, så hvis noen har et firma som vi kan registrere det med så skrik ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...