Golf 4 Highline - vurderer skrotning før 20 mars.

Anbefalte innlegg

Har en VW Golf IV Higline 1,6 1999 mod som jeg må kvitte meg med. Vurderer sterkt å skrote den hvis noen vil kjøpe den før den før årsavgift fristen går ut.

 

Min Golf IV Highline

 

Dette er ikke en bil jeg orker å bruke noe mer tid på, det har vært problem nok siden jeg kjøpte den for 5 år siden pga et motorbytte med en motor som ikke passer resten av utstyret på bilen. Golf IV dør ut ved kaldstart, lugger ved pådrag

 

Bilen er jo verdt mye mer enn en årsavgift og en vrakpant så dersom jeg hadde vært fornuftig og hadde hat motivasjon og tid kunne jeg sikkert fått mye mer igjen for den. Men bilen må vekk.

 

Bilen er kjørbar så fort jeg lader opp batteriet og skulle vært eu godkjent i januar. Har fått ny frist til slutten av mars. Den gikk greit gjennom sist og har vært kjørt noen få 1000 km siden.

 

Oppdaterte bilder kommer asap. Eneste forskjell fra bildene under er orgrinalt understell/felger og en defekt i høyre sepeil.

 

Selges høystbydende over 5000,-

 

Kan treffes på tlf: 48299800

 

IMAGE_222.jpg

 

SDC100280.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt rask her.. Tenkte ikke på att jeg ikke har mulighet å hente den :( noen som vet pris på å få sendt denne til ålesund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bilen er fint kjørbar sålenge den blir varm?

 

Noen store grunner til at den ikke skulle gå igjenom Eu-kontroll?

 

Om det skulle være aktuelt så er det jo greit at den går i de 6 timene det tar å hente den:p

 

Har ikke bruk for en A4 vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.