Anbefalte innlegg

Kontakt Roger Bolstad på 97019844 og hils fra meg!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være en gledesdreper, men blir du stoppet med dette tar de ikke bare skiltene og førerkortet ditt, de kommer til å rive de i to! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og han driver firma ell bare på hobbybasis ?

Han driver Firma!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry OT

når jeg leste denne tråden så kom jeg på denne a8 som gikk i molde tiligere. var sotet front rute på denne.

i91729820_99282_6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sideskjørtene var stygge som f......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange av dere har kjørt med tonede sideruter framme da? Er LIKE ulovelig det som toned frontrute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Decor Cut er ikke mer, buhu, de gjorde en kjempejobb sist jeg sota ruter. Billig og.

Finnes fortsatt de - slo seg sammen med Loaded Cars på Sluppen ved AtB. Loaded har vel byttet navn igjen til Auto et eller annet…

Forøvrig veeeldig flink han karen som legger solfilm, legger vel også folie tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sideskjørtene var stygge som f......

De var tøff når bilen ble laget :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Soting av frontrute?

Hei!

Noen som vet av noen som tar på seg å sote frontruter? Med garanti.

Han som la på resterende ruter ville ikke ta frontruta mi,tenkte å tone litt."

Koffor ska absolutt alle som itj bor i fylket engang snakk ot?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes fortsatt de - slo seg sammen med Loaded Cars på Sluppen ved AtB. Loaded har vel byttet navn igjen til Auto et eller annet…

Forøvrig veeeldig flink han karen som legger solfilm, legger vel også folie tror jeg.

Loaded cars, som bytta navn til Autosport har nok ikke noe med dekorcut å gjøre lengre, han har vel slutta å sote ruter tror jeg..: klø :

Men han som hadde loadedcars før, driver på tunga nå, prodrift, og han har en veldig flink fyr som legger sotfilm og dekor. Han fikk jo lagt sotfilm på frontruta på A7'n sin også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Loaded cars, som bytta navn til Autosport har nok ikke noe med dekorcut å gjøre lengre, han har vel slutta å sote ruter tror jeg..: klø :

Men han som hadde loadedcars før, driver på tunga nå, prodrift, og han har en veldig flink fyr som legger sotfilm og dekor. Han fikk jo lagt sotfilm på frontruta på A7'n sin også..

Ja godt mulig jeg blander disse gutta her, vanskelig å følge med når de bytter navn fortere enn jeg bytter sokker… :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Loaded cars ble solgt til en annen dude, for ikke så lenge siden, så han som startet sjappa neppå tempe har flyttet til tunga og firmaet heter nå Prodrift, og de soter vinduer, legger folie, monterer styling, xenon, felger og ikke minst import av biler. Jeg kjøpte audien jeg nettopp har handla meg igjennom dem;)

Nettsiden demmers:

http://www.limitedcars.no

EDIT: så ikke at du var før meg tommy snuppen:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen kom ikke. Ny dato kommer!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.