Anbefalte innlegg

Legger ut felgene som jeg hadde tenkt å pusse opp til salg pga andre prioriteringer. Jeg kjøpte felgene for å fikse de opp selv. De er ikke strøkene, og men kommer langt med en lett oppussing også. :)

Felgene er orginale OZ Botticelli III 8,5x20 ET43 og er 3-delte. Dette er dyre felger. Det er også mye gods bak boltkon, så her går det å dreie ned hvis noen trenger høyere ET. Lange bolter følger med (Orginale boltene jeg bruker rakk ikke gjennom navet engang).

Pris: 6000kr. Får jeg ikke det jeg vil ha for de lar jeg de heller ligge til jeg har råd til å pusse de opp selv :)

 

20111217_191428.jpg

 

20111217_195502.jpg

 

Prøvemontert på Octavian (tilsvarende Golf 5/6, Touran, A3 etc):

 

DSC_1175.jpg

 

DSC_1180.jpg

 

DSC_1183.jpg

 

DSC_1186.jpg

 

DSC_1182.jpg

 

Løp å kjøp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva som "må" gjøres for at disse skal se grei ut ?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at de skal bli pene bør senterne lakkeres. De er lakkert med boks eller noe tidligere og det er ikke veldig bra gjort, samt det er pusset litt noen steder (de er heller ikke rene på bildene). litt duxola og noen årntlige bokser med lakk blir nok de fine :) evt pulver om det er et ønske.

Kantene har endel små kantriper, ganske mange, men ingen er dype, så disse regner jeg med at kan pusses fine ganske greit :) har sett værre/dypere ting bli fikset her på forumet :) Alternativt er vel å lakkere kantene også, mindre jobb det vil jeg tro :)

 

Bilder av hver felg tatt nå i dag

 

20120318_181947.jpg

 

20120318_181940.jpg

 

20120318_181934.jpg

 

20120318_181928.jpg

 

Det står også Forged på senterne og felgene er ganske mye lettere enn Cantona felgene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper man bredere ringer til slike? Kunne blitt bra på RS4dlight disse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg usikker på, men det kan sikkert flere her inne si noe om :) Med nye breie ringer og senter lakkert i en lekker farge hadde de vært helt RÅ på RS4dlighten! : rock :

Gjør egentlig litt vondt å selge de, for skulle gjerne pusset de opp selv, lekre felger som i tillegg er skikkelig kvalitet :)

 

Lagt til etter 1 time 51 minutter:

 

Solgt............ : gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.