1 stk RS4-2 felg 19'' - Hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Som topic over..

Hvor kan jeg kjøpe dette, har skummet gjennom en del nettsider, men eneste stedet jeg fant felgen jeg trenger var på afl.no til 1300.- ink frakt.

 

Noen andre sider det er verdt å ta en kikk på?

 

Felgstørrelsen jeg trenger er forøvrig 8,5x19 ET 45 helst, 35 går også an ettersom jeg kjører 10mm spacer bak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare husk at det er flere forskjellige pirat felger ute og går vist det er det du har for der er det mye forskjellige bredder og tykkelser på eikene så du får like

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er klar over dette problemet, har kopifelger fra før dessverre!:( Er det lett å se forskjell hvis jeg får tilsendt skikkelige bilder fra forhandler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to kopi felger i et35.. Disse er dog kant kjørte men rette.. Kan se om jeg får tatt bilde av dem til helga.. Og kan evnt prøve dem i balanseringsmaskina om du er int?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, ta bilde du;)

Og du kan gjerne kjøre de en tur i balanseringsmaskin også, hvis det ikke er til bry:p

Men dem er 8,5x19 da går jeg ut ifra? 5x112?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tatt noen bilder da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tatt noen bilder da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønskes fremdeles!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.