Bodø: Koding startsperre A8 -95, AAH/ lese av feilkoder

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som kan kode om startsperra på en A8 -95, AAH? Det har seg slik at ECUen har druknet og Sulland skal ha 36k for delene samt arbeid på toppen. Det er penger jeg dessverre ikke har. Sulland vil ikke kode om startsperra hvis jeg ikke kjøper en ny hjerne hos dem. Planen er å kjøpe en brukt hjerne og bytte den selv, og jeg lurer derfor på om noen i Bodøområdet har mulighet til å kode om sperra og eventuelt annen koding som trengs. Tips til både verksteder og privatpersoner som kan gjøre dette mottas med stor takk :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Er det noen som kan kode om startsperra på en A8 -95, AAH? Det har seg slik at ECUen har druknet og Sulland skal ha 36k for delene samt arbeid på toppen. Det er penger jeg dessverre ikke har. Sulland vil ikke kode om startsperra hvis jeg ikke kjøper en ny hjerne hos dem. Planen er å kjøpe en brukt hjerne og bytte den selv, og jeg lurer derfor på om noen i Bodøområdet har mulighet til å kode om sperra og eventuelt annen koding som trengs. Tips til både verksteder og privatpersoner som kan gjøre dette mottas med stor takk :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med AutoElektro eller det andre bilelektrofirmaet, Bosch CarService/Bilelektro :)

Viss du vet fremgangsmetoden så er det neppe vanskelig å få privatpersoner til å bistå heller :)

Ta deg en tur innom på Peppes på pizzatreff søndager, ligger mer info om det på lokallagssidene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med AutoElektro eller det andre bilelektrofirmaet, Bosch CarService/Bilelektro :)

Viss du vet fremgangsmetoden så er det neppe vanskelig å få privatpersoner til å bistå heller :)

Ta deg en tur innom på Peppes på pizzatreff søndager, ligger mer info om det på lokallagssidene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raskt svar og gode tips :)

Jeg kjenner dessverre ikke til prosedyren med omkoding, ei heller om det bare er startsperra som må kodes om. Regner med at det trengs en original Rosstech-kabel samt kjøpt programvare for å kode om startsperra, hvis det i det hele tatt er mulig å gjøre for mannen i gata. Treff på Peppes altså? Det tror jeg at jeg må sjekke ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for raskt svar og gode tips :)

Jeg kjenner dessverre ikke til prosedyren med omkoding, ei heller om det bare er startsperra som må kodes om. Regner med at det trengs en original Rosstech-kabel samt kjøpt programvare for å kode om startsperra, hvis det i det hele tatt er mulig å gjøre for mannen i gata. Treff på Peppes altså? Det tror jeg at jeg må sjekke ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er ett gjeng som samles på Peppes siste søndag i mnd kl 18. :)

Bare å komme. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er ett gjeng som samles på Peppes siste søndag i mnd kl 18. :)

Bare å komme. :)

 

Jeg rekker dessverre ikke innom i dag men håper det klaffer bedre neste gang :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i Bodø som har (original) VagCom tilgjengelig? Jeg skulle gjerne fått sjekket om jeg får kontakt med ECUen til bilen og eventuelt få lest av feilkoder. En flaske vin vanker til den som kan hjelpe meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er ett gjeng her i bodø som har spleisa på en. Ta kontakt med Dag Amundsen, han vet nok mer om den saken. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er ett gjeng her i bodø som har spleisa på en. Ta kontakt med Dag Amundsen, han vet nok mer om den saken. :)

 

Det skal jeg gjøre,takk skal du ha! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor takk til Kristian Bråten for velvillig hjelp med VagCom! :tilber:

Hjernen er fin, ingen feilkoder og bilen starter nå og går som en klokke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.