Bilbrann på E18 ved Rykene

Anbefalte innlegg

Min bil som brant...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bil som brant...

 

Kondolerer med bilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bil som brant...

 

Kondolerer, den var veldig fin. :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Endelig fått bilen strøken teknisk og så dette.. Årsaken til brannen var at bensinslangen hoppet av på dyserekka og det rant ned på eksosen, til tross for doble slangeklemmer og nye slanger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ai! :S Høres ikke bra ut..

For høyt bensintrykk da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig leit å høre med bilen. håper det går bra med deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff triste greier dette :( Føler med deg og bra det gikk bra med deg/dere!

 

Bruk pressa koblinger på fuelrail. Slangeklemmer på 5 bar trykk++...: bråk : Er mange som bruker det, og det holder som regel men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra et salig stikk i hjertet og lommeboka står det bra til, fikk stoppet og kommet meg ut såvidt før brannen tok tak i dashbordet. Det kom tilfeldigvis en ambulanse forbi akkurat idet jeg kom ut av bilen, så jeg fikk tak i ett brannslukningsapparat der, men de holdt meg igjen fra å forsøke å slukke brannen pga eksplosjonsfare.. Ubeskrivelig følelse å stå der og ikke kunne gjøre noe..

 

Testet slangene og koblingene på fullt trykk fra pumpa når jeg monterte alt(blokkerte returen) og det viste ingen tegn til lekkasje, men noe har tydeligvis utvidet seg med varmen fra motoren. Jeg har hvertfall konkludert med at, om jeg skal ha g60 igjen, så skal det AN koblinger på alt og dyserekke i metall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer med bilen. jævlig kjett! :(

Har vært borti det samme, men jeg rakk og slukke det før det ble så ille! Bilen så jo ut til å vært jævlig fin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelige greier, men bra det gikk bra med deg! Det er tross alt det viktigste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Hadde jeg bare hatt brannslukker i bilen, så kunne jeg fått tatt det i tide jeg også, men den gang ei..

 

Sant det, er jo i live hvertfall :) Bare synd jeg rakk å bli "ferdig" med bilen først(rakk å bruke et tonn penger på den hvertfall!).

 

Ble oppringt av agderposten tidligere i dag, med 10000 spørsmål, så kommer visst en artikkel av noe slag der om brannen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff , kondolerer me bilen :( Så meget pen ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksplosjonsfare? Noen som har sett litt for mye på bilfilm...

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi såpass.. gamle børsa mi jo , bra det gikk bra med deg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, Bård Even.

 

Forsåvidt enig med deg, Fabian, men det kom noen bra smell og flammene blusset opp rimelig drøyt i takt med smellene. Hadde nok endt opp uten særlig hår i det minste, om jeg hadde gått nærmere enn jeg kom før de stoppet meg..

 

oi såpass.. gamle børsa mi jo , bra det gikk bra med deg!

 

Stemmer det, Glenn. Må si det var morro, så lenge det varte hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer!

 

Vet om en veldig bra corrado som kommer for salg snart, uten motor, men veldig bra karosseri,understell bremser osv om det skulle være av interesse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer!

 

Vet om en veldig bra corrado som kommer for salg snart, uten motor, men veldig bra karosseri,understell bremser osv om det skulle være av interesse :)

 

Takk for det. Leter etter en ny Corrado nå, mulig det kan være interessant. Vet du ca hvor lenge det er til den kommer for salg? Send meg gjerne litt info på pm, om du har :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne ga meg en tankevekker! Så jeg gikk direkte ut i garasjen og skrudde av min feedslange til fuelrail og reiste på tess og fikk på pressede koblinger :) Jeg hadde også kun benyttet slangeklemmer.....

 

(gjorde det samme kvelden kl 23.55 som når jeg skrev forrige innlegg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med original fuelrail er det jo ikke noe tema med AN koblinger iallefall. da den er beregna på slangeklemmer åkkesom

 

har hatt mine problemer med bensin tilførsel på g60'n jeg og, men det har stortsett begrensa seg til enden av fuelrail hvor uttakt til trykksensoren sitter, denne er fjernet på min, og der har jeg brukt slange med bolt og 3x slangeklemmer (vært på møller og kjøpt skrue og pakning for å få den "factory" tett. men ikke montert

 

en tankevekker dette, for går fort når det først starter detta der

 

kondolerer med bilen, og lykke til med evt ny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer, tror kansje eg også skal få presset på koblingen i motorrommet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

G60 begynner jo å bli en gammel bil, kanskje på tide alle fikk seg denne :(

 

php0HUJpM.full.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.