Bilbrann på E18 ved Rykene

Anbefalte innlegg

med original fuelrail er det jo ikke noe tema med AN koblinger iallefall. da den er beregna på slangeklemmer åkkesom

 

har hatt mine problemer med bensin tilførsel på g60'n jeg og, men det har stortsett begrensa seg til enden av fuelrail hvor uttakt til trykksensoren sitter, denne er fjernet på min, og der har jeg brukt slange med bolt og 3x slangeklemmer (vært på møller og kjøpt skrue og pakning for å få den "factory" tett. men ikke montert

 

en tankevekker dette, for går fort når det først starter detta der

 

kondolerer med bilen, og lykke til med evt ny

 

Neste gang blir det den uoriginale fuelrailen Frode linker til under her, med skrudde og pressede koblinger på alt som har med bensin å gjøre!

 

Kan jo bare håpe dette fungerer som en tankevekker på flere, slik at de ser over sitt eget. Så hadde det hvertfall kommet noe godt ut av det i det minste.. :)

 

Takk for det, sitter og ser etter en ny Corrado nå, men jaggu ikke lett å finne en i god og helst original stand utseendemessig.

 

Kondolerer, tror kansje eg også skal få presset på koblingen i motorrommet..

 

Takk og god ide :)

 

G60 begynner jo å bli en gammel bil, kanskje på tide alle fikk seg denne :(

 

php0HUJpM.full.jpg

 

Det blir første! innkjøpet når jeg får tak i en ny G60! : flau : Angrer som en bikkje!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset, har sendt han en PM. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marco Paulsen skal jo selge sin. Den er jo VELDIG fin. Eller er den solgt allerede kansje?

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217522

 

Tipper det er denne Ole har i tankene lenger opp;). Lite hadde gledet meg mer enn at denne godbiten hadde havnet hos en kjærlig eier:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer Robin! Leste den første artikkelen på Agderposten når det skjedde.. Så bilen endel da jeg ofte er å henter naboen din før trening..

 

Håper du får den i orden igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er denne Ole har i tankene lenger opp;). Lite hadde gledet meg mer enn at denne godbiten hadde havnet hos en kjærlig eier:).

 

Ah, da er jeg med. :)

 

Kondolerer Robin! Leste den første artikkelen på Agderposten når det skjedde.. Så bilen endel da jeg ofte er å henter naboen din før trening..

 

Håper du får den i orden igjen :)

 

Takk for det. Ok, kjører du den golfen din til vanlig? Det blir nok ikke gjenoppbygging denne gangen desverre, alt for mye ødelagt og mye av stålet foran har slått seg av varmen. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Ok, kjører du den golfen din til vanlig? Det blir nok ikke gjenoppbygging denne gangen desverre, alt for mye ødelagt og mye av stålet foran har slått seg av varmen. :(

Det er min daily driver ja :)

 

Kjipt! Men det blir ny Corrado da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.