#1 Skrevet April 15, 2005 dette er midlertidig vårt lokallagsforum dette er for alle i klubben fra/ i NT:) vår kjære leder Hr.Kopperud sa at for å bli et lokallag må det skje noe her .. så jeg foreslår først at vi alle melder oss + andre vw audi kara som dere kjenner som kan værves i denne tråden før vi begynner å planlegge møter og etterhvert kanskje andre aktiviteter LA DET BLI ET LOKALLAG AV OSS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2005 Høres ut som et bra tiltak. I'm in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2005 er ikke no vits i å mase, så d gjør jeg da ikke Kom i kontakt med lederne for westside racing fra levanger.. de har endel medlemmer med VAG som kan være intrisert i å bli med på vårt tiltak dette finner vi ut senere når moi får meldt meg inn der å brukt forumet der så vi skal vel alltids bli nok folk og da kan vi stille mannsstrekt med VAG på de volvo-treffa der borte er med et snev av ironi her da.. men det blir fint at det kan bli sånn at flere av oss nord-trøndere kan møte bilintriserte så frem med dere Nord-Trøndere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2005 Skal jeg endre navn på kategorien til Nord Trøndelag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2005 da skal du få, eller slippe å få en klem JA takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2005 da skal du få, eller slippe å få en klem JA takk Da er det gjort. Vil dere ha bindestrek i navnet også kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2005 ja takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2005 det her høres jo igrunn flott ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2005 Høres bra ut dette. Er med jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2005 Jepp, dette høres bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 19, 2005 jeg har hatt en liten opptelling av nord-trøndere her.. de som ikke har meldt seg er Erik Røsegg, Roy. H Sæternes, Torben Aune og Trygve Holien! nå er det bare å pøse på med folk! snakk med de dere kjenner med vw-audi å snakk varmt for klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2005 Gir meg herved til kjenne som nord-trønder, dog på grensa til sør-trøndelag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 19, 2005 godt det er flere her! vi må henge i her nå så vi får organisert et miljø i området rundt namsos-steinkjer..! jeg flytter helt til rørvik den 1.Juni! så aktiver dere gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 19, 2005 Kom til Levanger å demonstrere mot stengingen av kirkegaten, lørdag 23. kl 2200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 19, 2005 hmm.. har ikke lovlig bil å komme med.. jettan passer kun til inderøybruk er du medlem i west side forresten? pokkers lønn må komme så jeg får audin på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 19, 2005 Er medlem i West side ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 19, 2005 tenkt på det jeg og.. mange fordeler... John Thomas å han med den Blåe civicen var på hotellet å drakk da jeg kom i prat med dem.. virka som trivelige karer... er det flere med vw/audi i west side da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 19, 2005 Det er vel flere audier og wv i klubben. Det er bare å ta kontakt med Jon Thomas hvis du vil bli medl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 19, 2005 har nr hans så det er ikke umulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 20, 2005 Ok, no har æ sotti å vorri ganske passiv ei bra stund her da å bærre kikke på at dåkk har styrt her lokallagssian. Her i bygda mi (Beitstad aka. Bestan) så prøve æ å få me dæm som kjøre VW & Audi, som kanskje e 5 ungdomma (Torgeir kainn bekræft d). Ein ska faktisk vårrå nyinnmeldt medlem i VACN. Men gutta (og jenta) Dekor og Reklameservice. E d nån som e interessert i å ha svart strip i frontruta?? Deinn e my ber enn d sjer ut d tå bildan... Æ har "god kontakt" med Lars på "Dek-Rek," så vi kainn få fiksa derre jævli bra å veldi fort. PM meg for bestilling da. MAX 250,- (ved minst 4 pers) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 20, 2005 har itj ti t å seinn pm no! men æ ska ha! svart bakgroinn me sølv skrift NO må æ på ARBEI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 20, 2005 Kjenner flere av gutta i WestSide-Racing. Jobber sammens med han i den blå Civicen. Det finnes flere VAG biler i klubben. Kunne så klart tatt en prat med noen av de jeg. Kjenner også Svein Erik Nordmark (eier av styling-tech), og der skulle det vært mulig å få til en god avtale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 20, 2005 Hvis dere et ute etter litt mere styling, så har jeg skaffa 10% på Autospar. De har mye til VW og Audi, men jeg liker ikke allt de har da... Men smaken er som baken, den er delt...Her er banneret/stripa i frontruta. N.B!! Audi-logo'n skal endre litt. Rød skrift og litt mørkere ringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 25, 2005 1 stykk nord-trønder her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 25, 2005 Må vel sei at eg e her eg å! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...