Namsos: Kjære Nord-Trøndere!

Anbefalte innlegg

dette er midlertidig vårt lokallagsforum ;) dette er for alle i klubben fra/ i NT:)

vår kjære leder Hr.Kopperud sa at for å bli et lokallag må det skje noe her

 

.. så jeg foreslår først at vi alle melder oss + andre vw audi kara som dere kjenner som kan værves i denne tråden før vi begynner å planlegge møter og etterhvert kanskje andre aktiviteter : smil :

 

LA DET BLI ET LOKALLAG AV OSS ;): eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som et bra tiltak. I'm in : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke no vits i å mase, så d gjør jeg da ikke ;)

Kom i kontakt med lederne for westside racing fra levanger.. de har endel medlemmer med VAG som kan være intrisert i å bli med på vårt tiltak :) dette finner vi ut senere når moi får meldt meg inn der å brukt forumet der :)

 

så vi skal vel alltids bli nok folk og da kan vi stille mannsstrekt med VAG på de : haha : volvo-treffa der borte ;) er med et snev av ironi her da.. men det blir fint at det kan bli sånn at flere av oss nord-trøndere kan møte bilintriserte :cool:

 

så frem med dere Nord-Trøndere :spider::glad::grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg endre navn på kategorien til Nord Trøndelag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal du få, eller slippe å få en klem :)

 

JA takk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal du få, eller slippe å få en klem :)

 

JA takk :D

 

Da er det gjort. Vil dere ha bindestrek i navnet også kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det her høres jo igrunn flott ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut dette. Er med jeg og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, dette høres bra ut! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hatt en liten opptelling av nord-trøndere her.. de som ikke har meldt seg er Erik Røsegg, Roy. H Sæternes, Torben Aune og Trygve Holien! :fy::P

 

nå er det bare å pøse på med folk! snakk med de dere kjenner med vw-audi å snakk varmt for klubben ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir meg herved til kjenne som nord-trønder, dog på grensa til sør-trøndelag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt det er flere her! vi må henge i her nå så vi får organisert et miljø i området rundt namsos-steinkjer..! jeg flytter helt til rørvik den 1.Juni! så aktiver dere gutta ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom til Levanger å demonstrere mot stengingen av kirkegaten, lørdag 23. kl 2200

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. har ikke lovlig bil å komme med.. jettan passer kun til inderøybruk : smil : er du medlem i west side forresten?

 

pokkers lønn må komme så jeg får audin på veien : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er medlem i West side ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkt på det jeg og.. mange fordeler... John Thomas å han med den Blåe civicen var på hotellet å drakk da jeg kom i prat med dem.. virka som trivelige karer... er det flere med vw/audi i west side da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel flere audier og wv i klubben. Det er bare å ta kontakt med Jon Thomas hvis du vil bli medl.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nr hans så det er ikke umulig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, no har æ sotti å vorri ganske passiv ei bra stund her da å bærre kikke på at dåkk har styrt her lokallagssian.

Her i bygda mi (Beitstad aka. Bestan) så prøve æ å få me dæm som kjøre VW & Audi, som kanskje e 5 ungdomma (Torgeir kainn bekræft d).

Ein ska faktisk vårrå nyinnmeldt medlem i VACN.

 

Men gutta (og jenta) Dekor og Reklameservice. E d nån som e interessert i å ha svart strip i frontruta?? Deinn e my ber enn d sjer ut d tå bildan... : ja :: ja :

 

Æ har "god kontakt" med Lars på "Dek-Rek," så vi kainn få fiksa derre jævli bra å veldi fort.

 

PM meg for bestilling da. MAX 250,- (ved minst 4 pers)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har itj ti t å seinn pm no! men æ ska ha! svart bakgroinn me sølv skrift :D NO må æ på ARBEI : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner flere av gutta i WestSide-Racing. Jobber sammens med han i den blå : haha : Civicen. Det finnes flere VAG biler i klubben. Kunne så klart tatt en prat med noen av de jeg.

Kjenner også Svein Erik Nordmark (eier av styling-tech), og der skulle det vært mulig å få til en god avtale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere et ute etter litt mere styling, så har jeg skaffa 10% på Autospar. De har mye til VW og Audi, men jeg liker ikke allt de har da... Men smaken er som baken, den er delt...Her er banneret/stripa i frontruta.

N.B!! Audi-logo'n skal endre litt. Rød skrift og litt mørkere ringer.

Frontrute.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 stykk nord-trønder her også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel sei at eg e her eg å!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.