Anbefalte innlegg

Gått ca 255000km, EU-ok denne uken (må inn og vise at jeg har byttet pærer i blinklysene foran).

Helt og fint interiør i stoff, ingen hull i setene.

Rimelig strøken i lakken for å være en gammel bil, dette er H.O utgaven med 190hk fra en 4-liters rekkesekser. Kontinuerlig 4x4 og automatkasse. Laredo utstyrsnivå så den har AC, cruise, sentrallås og elektriske vindu. Alt virker!

Kurante vinterdekk på orginale alufelger, 2 bra/2 litt slitte sommerdekk på orginale alu.

Ny Kenwood-spiller med BT-handsfree og ipod/phone-styring følger med. Audison monoblokk og Herz 12" kan følge med mot tillegg i pris.

 

Er fleksibel mtp levering, kjøre i møte osv. Årsavgift 2012 er betalt!

 

Kontakt på tlf 91523610. Innbytte er dessverre ikke aktuelt pga for mange biler på tunet.

 

DSC01139.jpg

DSC01140.jpg

DSC01141.jpg

DSC01142.jpg

DSC01143.jpg

DSC01144.jpg

DSC01145.jpg

DSC01146.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilleggsinfo:

Såvidt jeg kan se er dette en 1995mod registrert i november 1994. Såvidt jeg også kan se har bilen hatt 3 eiere siden den ble kjøpt ny hos Reitan Auto AS i Molde som på den tiden var Jeep-forhandler.

Serviceheftet er fulgt opp til 2008-195210km og deretter har ny eier tatt servicer på den uten å skrive i heftet.

Jeg har målt lakktykkelsen på alle paneler og siden den er like tykk over alt, kan jeg med stor sikkerhet si at bilen aldri har vært skadd og opplakkert.

 

Det medfølger også papirer på forskjellige EU-kontroller tatt opp igjennom tidene.

Jeg kan også nevne at jeg siden januar har pendlet 11 mil om dagen til og fra jobb og Jeepen har vært til å stole på uansett temperaturer og føre.

 

Siden disse bildene ble tatt for ca 8mnd siden, har blinklysene foran blitt byttet til blanke og det har blitt montert to tusenmetringer av ukjent opphav.

Bilen har også som sagt fått to nye hovedlykter pga matte reflektorer (eu-kontroll) og bilen fremstår som et veldig bra eksemplar til å være fra 1994/95.

 

Til slutten av uka blir den lagt ut på finn.no, så interesserte anmodes om å ta kontakt snarest mulig. :)

 

Litt ekstra bilder, av interiør og motor: (bilen er i daglig bruk og derfor ikke ryddet)

IMG_1423.jpg

IMG_1422.jpg

IMG_1424.jpg

 

Lagt til etter 6 dager 1 time:

 

Ligger nå på finn.no, EU-ok til 2014:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34363894

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.