Anbefalte innlegg

Skal selge Passaten etterhvert, siden jeg har kjøpt A4. Jeg krasjet med den for en liten måned siden. bilen ble slått skjev, men er på oppretting nå. Blir solgt med nylakkert frontfanger. Nedre bærearmer på høyre side foran er helt ny.

 

Bilen er nå gått ca 244.000km. Teknisk så er den veldig bra. Men har litt rust på tak og bakluke. og en skade på høyre bakskjerm. Den er veldig tight og fin å kjøre.

 

Utstyr: Aircondition, kjørecomputer, varme i seter, hanskerom med kjøling, midtarmlene, beige sportsstoler i delskinn, elektriske vinduer + El just.speil m/varme. Sportsratt.

 

ting som er blitt gjort i mitt eie:

Ny frontrute pga steinsprut. Det var vel i 2010.

Reg reim, vannpumpe og viftereim skiftet på 205.000km

Ny toppdekselpakning på 210.000km

Olje er skiftet en gang i halvåret

Nye tennplugger

Fabrikkny original turbo

Bensinfilter og pollenfilter ble skiftet rett før jul 2011

Simons sporteksos montert tidlig i år.

BSR steg1+ chip og BSR optiflow filter

Forge resirk ventil

Bremseskiver + bremseklosser skiftet i høsten 2010

Drivakslingsmansjetter ble skiftet høsten 2010

LED pærer i alle innvendige lys + skiltlys

Ny nøkkel i 2011.

Nye speilglass med varme.

+ sikkert noe annet jeg har glemt

 

For bilder, kan man se i tråden i signaturen min. Jeg legger ut nye og flere bilder når bilen er tilbake fra oppretting.

Selges til høystbydende over 30.000. Årsavgift er selvsagt betalt.

 

Jeg befinner meg i Bergensområdet. Jeg kan kontaktes på 95796819 eller på Spjeld7@hotmail.com.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med denne? Var det stor skade på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er kommet tilbake fra oppretting :) (skaden på bakskjermen blir ikke gjort noe med i mitt eie). Har fått ny frontfanger og høyre skjerm. Montert nye bremseklosser bak, da de gamle var utslitt. Så en liten vask innvendig, så er denne klar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.