3m De Noc carbon film.. hvor?

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Er lei listene i bilen nå da matt treverk ikke er spesielt sportslig.

Så har jeg kommet over 3m sin De Noc carbon film som skal være rimelig likt ekte carbon, da jeg ikke liker hvordan s4 listene ser ut da de blir litt for glossy og gule etter min smak, så spørsmålet er hvor man får kjøpt dette? finner ingen butikker som 3m lister som levrandører som i det heletatt viser priser eller noe som helst..

 

hjelp?

 

Forøvrig noe slikt det blir med ca-420 som går litt over i sølv igjen

 

black-carbon-3m-ca-421.jpg

 

black-carbon-3m-ca-421.jpg

 

Ser at bs bildeler her helt sinnsvake priser.

 

for en på 122 x 50cm skal de ha 1200 spenn, fra England koster det 200kr for det samme :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Problemet med ebay som jeg forøvrig snart handler alt hos er at shippingen på slikt er veldig dyrt kontra prodkuktet, og betale 20usd i shipping for en 5usd item blir litt drøyt, samt moms, derfor jeg vil skjekke prisene i Norge for samme produkt, for og se hvor mye jeg faktisk sparer, og om det da er vits og vente mange uker på pakken om jeg kan dra til en lokal butikk å få samme varen på noen dager, for kanskje 100kr ekstra

 

Forøvrig så blir det en bedre pris fra england:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/3M-DI-NOC-Carbon-Vinyl-GRAPHITE-CA-420-20cm-x-122cm-/360380510493?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e85a311d#ht_2027wt_1396

 

ca 260kr for 20x122, og da må jeg igjen ha 5 slike biter..

så 260 x 5 blir da 1300kr, pluss 20% blir da 1560kr pluss rundt 150 i gebyrer til posten.. så er ikke akkurat billigt heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM om du er int. Har liggende,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM om du er int. Har liggende,

 

Sender pm nå!

 

duh domme meg.. kan jo bare kjøpe en jevla diger duk å dele den opp.. blir jo noe billiger, er jo bare 4cm breie listene els

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg kjøper en rull på 60 x 100cm holder det lenge, da blir det rundt 500kr totalt :) litt hyggeligere pris det

 

edit: Da ble det 3m folie :) kom på 530kr inkludert primer!

fra ebay linken jeg posta litt lenger opp her (Fra England)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.