Høytrykkspyler til rundt 4k

Anbefalte innlegg

Blitt lei av all browsinga etter høytrykkspylere. Har satt et budsjett på kr. 4000,- Foreløpige alternativer er:

 

Nilfisk Alto E 145.2-10 X-TRA hos Felleskjøpet til kr 3690,-

 

Kärcher K 6.550 hos Jernia til kr. 3999,-

 

Erfaringer med noen av disse? Positive og negative. Ser Nilfisken har slangetrommel og en meter lengre slange. Finner ikke ut om denne har stålarmert slange. Trommel har vel lite for seg om det er en stiv fiberarmert slange?

 

Noen andre gode alternativer? Foma har vel ingen direkte god konkurrent til disse da 747 er utgått og 825/925 er noe dyrere. Hvem andre enn Torsov fører Foma?

 

Setter pris på alle innspill, fyr løs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torstein: Vi har grisetilbud på Foma 825 nå til 3890,-! andre steder koster den 5990,-

 

Fomaen har messingpumpe, 12m armert slange som er myk.. Rå maskin! 550liter og 150 bar..

 

Coop obs bygg i skien..

 

Skal ha meg en selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Kärcher K 6.550 hos Jernia til kr. 3999,-

 

 

 

 

Coop Bygg! i Bergen har ihvertfall Karcher k7.400 på tilbud til til 3690,-. 600 liter og 160 bar. Har så vidt fått testet den (Kom selvfølgelig en ny runde med snø...), men virker solid og med bra trøkk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders,

 

Much interesting! Skal sjekke str. på sikringen ute så jeg ikke går på en smell ang at den drar 16A. Hvor lenge varer tilbudet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coop Bygg! i Bergen har ihvertfall Karcher k7.400 på tilbud til til 3690,-. 600 liter og 160 bar. Har så vidt fått testet den (Kom selvfølgelig en ny runde med snø...), men virker solid og med bra trøkk.

 

Bra tips! Dette er vel en utgående modell, derfor prisen. Det er slike tilbud jeg har vært på jakt etter, men har ikke funnet noen i nærområdet enda. Høytrykkspylere er ikke det mest feilfrie man kan kjøpe, så jeg hadde håpet å handle lokalt eller semi-lokalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glemte en ting.. tilbudet går ut t.o.m påskaften..

 

Finnes ikke slark i koblingene mellom pistol og lanser der iom det er messing skruboblinger...

 

også er den grønn da foma heter nå IPC Foma :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kärcher er en veldig bra spyler, bra koblinger og veldig holdbar. Bra trykk og mye muligheter! Har en selv kommer nok ikke til å bytte med det første :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glemte en ting.. tilbudet går ut t.o.m påskaften..

 

Finnes ikke slark i koblingene mellom pistol og lanser der iom det er messing skruboblinger...

 

også er den grønn da foma heter nå IPC Foma :)

 

Har de byttet koblinger nå da? Før så var det bajonettkobling på 825 og skru på 925...

Uansett en veldig god pris på en god maskin..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill gutta, og spesiell takk til Anders!

 

Fikk en Grenlandspendler til å ta med seg en IPC Foma 825 tilbake til Kongsberg, så nå står det et lysegrønt beist her hjemme. Deilig maskin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sjekk koblingen mellom lanse og pistol bare for å stilne nysgjerrigheten min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er skrukoblinger ja... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da kan jeg sove godt i natt :)

Rart at de endret det egentlig, men skru er helt klart bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratis med fin fin maskin:)

 

Må ha meg en selv og..

Er skru koblinger ja.. Også er det ny pistol og lanse... Med messing hele veien.. Ikke plast som det var før..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv en Nilfisk 140 et eller annet med slangetrommel. Selve trommelen kan man bare kaste for slangen er så stiv og vanskelig å jobbe med hvis den er litt kald. Det er ikke gummi, men en plast (ikke plastikk) ;) slange. Leter etter en mykere gummi slange, gjerne kraftigere, men som er lettere å jobbe med, noe ala slange til kompressor. Finnes dette? Så får jeg heller henge slangen på veggen ved siden av høyttrykkspyleren...

 

Ellers så har min fungert flott, men virker som om den kan få litt lite vann en gang i blant? Brummer som vanlig, men den leverer lite vann. Pulserer litt mellom å gi bra trykk, for så å gi lite vann, for så å gi bra med vann igjen. Tar en 2 sekunders pause så fungerer den bra igjen. Sikkert noe luft i systemet noe sted...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fadert da at jeg ikke fikk med meg dette tilbudet: bh :Ser etter ny steamer selv foma eller karcher

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det og handle steamer fra pixmania.com?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALDRI handle NOE fra pixmania hvis du har lyst på garanti/reklamasjonsrett.

Er et arbeid uten like dersom noe går galt, og et gjennomført useriøst firma. Kjapt søk på google burde vise deg hva jeg mener :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sindre: Vi skulle visst ha dette tilbudet litt videre.. handlet inn 40 nye vaskere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sindre: Vi skulle visst ha dette tilbudet litt videre.. handlet inn 40 nye vaskere :)

 

Jaggu skal jeg ha litt flaks jeg da: smil :

Blir litt av en kjøretur til skien da men: klø :Ikke noen av de andre coop obs bygg butikken som har samme tilbudet? hvor lenge er de oppe da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lokalt tilbud.. Så vet ikke om de andre har den til den prisen..

 

Er jo ikke lange turen da:-) oppe til 20.00 hver dag, 16 på lørdager.

 

Sendt fra min 386

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lokalt tilbud.. Så vet ikke om de andre har den til den prisen..

 

Er jo ikke lange turen da:-) oppe til 20.00 hver dag, 16 på lørdager.

 

Sendt fra min 386

 

Du jobber der eller?: klø : Kjører vel ned ditt på 1.5timer cirka får se hvilke av dagene jeg drar ned og handler: smil : Må bare få stilt inn gpsen:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

japp, jobber der :)

 

ja maks 1t30min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på coop bygg lillestrøm, men der var det bare karcher :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.