Høytrykkspyler til rundt 4k

Anbefalte innlegg

Du jobber der eller?: klø : Kjører vel ned ditt på 1.5timer cirka får se hvilke av dagene jeg drar ned og handler: smil : Må bare få stilt inn gpsen:evil:

 

Bauhaus har foma 925 til 4299,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bauhaus har foma 925 til 4299,-

 

Fant ut det i dag så blir nok en slik en:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var å henta en slik, heter ipcfoma nå og er blitt grønn. Kjempemaskin ifht hva jeg er vandt med. Elsker den lange slangen, sa brura :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på denne; - Kärcher høytrykksvasker K7.750 til 4 390 kr - hos byggmakker. Hvordan er denne målt mot Foma 925?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på denne; - Kärcher høytrykksvasker K7.750 til 4 390 kr - hos byggmakker. Hvordan er denne målt mot Foma 925?

 

Sikkert omtrent det samme greiea.Hvis du googler kanskje du finner ut hva som skiller de to

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da står det en grønn foma 925 hjemme: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå selger bauhaus Foma 925 for 3999,- Må vel være en fin pris. :)

 

Edit: Var innom der og kjøpte meg en. Beist av en maskin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal selv handle meg spyler nå, og lurer på hva som er å anbefale! Har et par slike små Kärcher drittmaskiner. Men de spruter det jo såvidt vann ut av. Så vil ha en skikkelig maskin, som jeg kan spyle huset, terassen, bilene, osvosv med. Altså noe med over 500L/t vannmengde, og godt trykk.

 

Er Foma "the shit"? Har sett på G150X da jeg har en kompis som jobber i Foma. Så får meget fine priser på de maskinene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har de gode tilbud henn nå da, jeg er også på jagt etter en skikkelig spyler, rundt 610 liter er vel det som går å presse ut av 16 amp 1 fas...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Nilfisk med god samvittighet, brukt de siste fire årene nå.

Spyleren står på et verksted der vi bruker den flere ganger i uken, og det funker. :)

 

http://Www.tretti.no har billig Nilfisk med fri frakt. Har flere kollegaer som har kjøpt derfra i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000kr for en Foma 925 er en veldig bra pris! Dumt de ikke har forhandler her i Område. Må ta meg en runde i morgen å sjekke opp litt. Hvordan vil det være å bruke en spyler med høyere kapasitet enn du har i kranen? Mange plasser i Molde er det ikke mer en ca 450l i minuttet tilførsel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du 450 liter i minuttet så er jo ikke det aller værst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foma har selger i Molde, kontaktinfo fås hos Øverland & co. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000kr for en Foma 925 er en veldig bra pris! Dumt de ikke har forhandler her i Område. Må ta meg en runde i morgen å sjekke opp litt. Hvordan vil det være å bruke en spyler med høyere kapasitet enn du har i kranen? Mange plasser i Molde er det ikke mer en ca 450l i minuttet tilførsel.

 

Har desverre ikke Bauhaus i trøndelagsomerådet,

Jeg regner du mener 450 liter i timen, så er ikke det all værden nei,

 

Tipper du da må ha et fat eller lignende stående med 200 liter vann som spyleren kan fores ifra, samtidig som fatet fylles opp, da vil du ha nok kapasitet, for du greier ikke tømme fatet så raskt, kansje du greier deg med et mindre fat oxo ...

 

Men kansje enklere å holde seg til 400 liter spyler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sjekket vannmengden her jeg bor nå faktisk, så er litt usikker :) Er nok l/timen jeg mener ja!

Var en runde i dag og fant foma 925 til 5790.- på coop extra bygg i Molde, men har ikke hjerte til å betale det, når jeg vet den koster 4000 en annen plass :) skal sjekke Monter på Onsdag, der har jeg en klekkelig rabatt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var litt rundt å sjekket i dag, og jeg likte Nilfisk sin slange, lignere mere på hydraulikkslange av god kvalitet i gummi, men dette var bare på toppmodellen, innen 1 fas, som nevnt tidligere koster 5300 på tretti.no og 6000 på felleskjøpet. Var på felleskjøpet og fikk sett på den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som slangen jeg har på min P150 det, knallgode slanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.