Finnmark:Vårt først møte med hele Finnmak

Anbefalte innlegg

Da var det gjort, vi ha gjennomført ett møte for hele Finnmark.

 

Oppmøtet var faktisk over all forventning, med tanke at det var Scootercross på Skaidi.

 

Men så skal det også sies at øst hadde flest medlemmer med seg, så vi fra vest får komme sterkere neste gang. : ja :

 

Ett bra lokallagsmøter er nå vel i havn, gleder meg allerede til Sommertreff Nord `05. : ja :

 

Ha en riktig god helg videre : smil :

 

Mvh

Ken Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sku du ikke lægge ut bilda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt stor oppløsning på kameraet, for å få med bildene i Treffpunkt, å da er de for store til å legges ut hær.

 

Men det er bare å legge ut hvis du har bilder selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre va d ikke alle som kom helskinna fram...

Demobila fra Alta motor og Varanger Auto

berging.jpg

Demobila.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folket vente på pizza...

pizza.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på klubb DVD'en

KlubbDVD.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et individ fra Vardø syns d va en go ide å ta me riskokern sin på treff, å grei som vi e, så lot vi som om vi va intressert i ka som va under pansere... :nana:

supra.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer gutter ! (Eller var det noen jenter med også?)

Vel, det er ihvertfall fint at dere også har fått til samarbeide med forhandlere. Håper dette gir en "vinn-vinn"-situasjon for både forhandlere og klubb-medl.

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer gutter ! (Eller var det noen jenter med også?)

Vel, det er ihvertfall fint at dere også har fått til samarbeide med forhandlere. Håper dette gir en "vinn-vinn"-situasjon for både forhandlere og klubb-medl.

Hilsen

 

Var noe jenter dær også, men de var ikke blitt medlemmer enda.

 

Kontakten har blitt bra mellom forhandlerne, og ingenting er bedre enn det.

Vi har fått til kontakt personer på Alta Motor og Varanger Auto, så da blir det litt enklere for oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vegne av oss helt vest i fylket beklager jeg på det sterkeste at vi ikke dukka opp. : bh :

 

Vi får komme tilbake sterkere seinere. :D

 

Er det planlagt noe nytt møte i nærmeste framtid ?

Har bare 14 dager igjen å jobbe før jeg tar mine velfortjente 3 mnd. med pappapermisjon :evil:

Går ut 15 mai og starter å jobbe igjen 15 august. HURRA FOR LIKESTILLING : rolleyes

 

Da har jeg vel ikke unnskylning for ikke å komme på møte og sånt.HE HE

 

Og Ken Arne : har du fått lagd sånne informasjons greier om klubben som vi kan legge rundt på biler for å få mer rekruttering. Hadde vært litt kult ( og plagsomt ) må ha :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nu sıtt e paa en ınternett cafe ı Tyrkıa, saa faar lage naan naar e kommer heım. solen skınner og det er 24 grader, men ıkke saa frykterlıg bra plass da, men helt okı. har man vert ı Thaıland en gang, er det ıngentıng som er bra lengre, saa det blır defınıtıvt Thaıland neste aar ogsaa.

 

Ha det fınt med ullsokka paa!!! :nana:

 

 

På vegne av oss helt vest i fylket beklager jeg på det sterkeste at vi ikke dukka opp. : bh :

 

Vi får komme tilbake sterkere seinere. :D

 

Er det planlagt noe nytt møte i nærmeste framtid ?

Har bare 14 dager igjen å jobbe før jeg tar mine velfortjente 3 mnd. med pappapermisjon :evil:

Går ut 15 mai og starter å jobbe igjen 15 august. HURRA FOR LIKESTILLING : rolleyes

 

Da har jeg vel ikke unnskylning for ikke å komme på møte og sånt.HE HE

 

Og Ken Arne : har du fått lagd sånne informasjons greier om klubben som vi kan legge rundt på biler for å få mer rekruttering. Hadde vært litt kult ( og plagsomt ) må ha :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.