Telemark:neste avdelingsmøte på Årnes Kaffeteria

Anbefalte innlegg

Da vi har et lite håp om at vi kan treffe noen flere medlemmer fra andre deler av Telemark, legger vi neste møte i VAC Telemark til Årnes Kaffeteria på Gvarv. Håper på denne måten at mange fra Seljord, Bø, Notodden, Gvarv, Ulefoss, Lunde, Høydalsmo.......ja kanskje de kan komme noen fra Edland og??? kan samle venner og kjente som kjører Audi/VW til å ta turen til Årnes onsdag 27. april kl. 19.00.

 

Vi fra Grenland reiser samlet fra Skien Bil kl. 18.00. De som det ikke passer for kommer etter hvert.

 

Velkommen alle sammen!

 

Håper at alle kan kjøre fornuftig denne dagen, og ikke ta noen sjangser. Vi har mange medlemmer, men ingne å miste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg, litt kjedli om jeg skulle komme med mazdaen da..

Men du heine, er de fra øvre telemarken informert om dette, er vell ikke så altfor mange av de som er på nett, har jeg fått intrykk om da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg, litt kjedli om jeg skulle komme med mazdaen da..

Men du heine, er de fra øvre telemarken informert om dette, er vell ikke så altfor mange av de som er på nett, har jeg fått intrykk om da...

 

Har mail adressen til ca 20 stykk, som jeg sender mail til. Resten håper jeg får beskjed fra venner og kjente.

 

Fint hvis de som jobber med, kjenner noen i øvre deler av Telemark kan si ifra til de, og be de gi beskjed til så mange som mulig. Vi må håpe på litt hjelp fra "jungeltelegrafen" også her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer og denne gangen blir dama med : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også denne gangen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

Dette er et kjempe bra tiltak!! Jeg kommer hjem

fra jobb dagen før, så da blir det strigling. Er masse

fine biler i notodden og bø også.. Dette er folk

ikke jeg har noe kontakt med, men får håpe de

leser litt på forum da!! Ellers skal jeg prøve å få

informert te de fleste i ulefoss og lunde, selv om

det er få Vw/Audi entusiaster der nå.

Skal det være noe arrangement der oppe? El

blir det å "line" opp biler og prat..?

Håpe på fint vær da!

Hei hei hei..

bora treff.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vell line up biler og prat tenker jeg!

Det vi ville var å få en sammenkomst med folk med vwaudi fra øvre telemarken også, ikke bare oss som er fra skien og nedover mot solkysten.

 

Jeg kommer ganske sikkert, har egentlig en jobb fra 1700-1900. Men skal a gå bra det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer og denne gangen blir dama med : ja :

Og det er du ikke aleine om:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer og denne gangen blir dama med : ja :

Heller blir vist flere damer på tur ;) Min fru kommer og med meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel oppover jeg også hvis bilen ikke detter totalt fra hverandre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er egentlig tenkt å bare line opp bilene, og jeg har tenkt å prate litt om klubben i Telemark. Har også veldig lyst til å høre litt hva de som ikke bor i Grenland synest om lokallaget og om de har noen ideer om hvordan vi gjør dette videre fremover.

 

Jeg skal også prøve å ta med "sjefen", håper flere andre også gjer det.

 

Morro å høre at så mange stiller. Har fått mail om at det mest sansynlig kommer folk fra Rjukan i allefall, og håper at det kommer folk fra resten av fylket også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er egentlig tenkt å bare line opp bilene, og jeg har tenkt å prate litt om klubben i Telemark. Har også veldig lyst til å høre litt hva de som ikke bor i Grenland synest om lokallaget og om de har noen ideer om hvordan vi gjør dette videre fremover.

 

I tillegg tar vi med skiltplater (50,-pr.stk.) og div. klubbeffekter som dere har mulighet til å skaffe dere!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er egentlig tenkt å bare line opp bilene, og jeg har tenkt å prate litt om klubben i Telemark. Har også veldig lyst til å høre litt hva de som ikke bor i Grenland synest om lokallaget og om de har noen ideer om hvordan vi gjør dette videre fremover.

 

I tillegg tar vi med skiltplater (50,-pr.stk.) og div. klubbeffekter som dere har mulighet til å skaffe dere!!

 

Som f. eks. en kalender.. :glad:

 

Jeg håper at jeg også kommer oppover, jobber ettermiddagen den uka.. : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som f. eks. en kalender.. :glad:

 

Kalender har vi ikke desverre.. Det skal du få tilsendt sammen med Treffpunkt rett før jul;)

Hvis ikke har du meldt deg inn sent på året, og da er det ikke garantert at du får kalender:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer sansynlighvis jeg også, SLÅ DEN! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer sansynlighvis jeg også, SLÅ DEN! : smil :

 

"Då står ikkje vero te påskje" som bestemor ville ha sagt det!!

 

Blir det med A8 automat då eller? Du kjøre vell ikkje skjøl?

 

Vett du kim som kjører sølv A4 med Sportec felger på maihaugen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Då står ikkje vero te påskje" som bestemor ville ha sagt det!!

 

Blir det med A8 automat då eller? Du kjøre vell ikkje skjøl?

 

Vett du kim som kjører sølv A4 med Sportec felger på maihaugen?

 

Nei kjenner ikke han men jeg har selvfølgelig lagt merke til bilen!

 

planen er å kjøre selv, har prøvd å kjøre litt nå i det siste.... hvor lang tid bruker vi dit da 1 time?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei kjenner ikke han men jeg har selvfølgelig lagt merke til bilen!

 

planen er å kjøre selv, har prøvd å kjøre litt nå i det siste.... hvor lang tid bruker vi dit da 1 time?

 

Tipper rett over halvtimen, det er jo før Gvarv. Har fått en del mailer fra folk som kommer fra nesten hele Telemark, så dette kan bli gøy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper rett over halvtimen, det er jo før Gvarv. Har fått en del mailer fra folk som kommer fra nesten hele Telemark, så dette kan bli gøy!

Ganske nøyaktig 35min......hvis man følger fartsgrensa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir bra oppmøte da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir bra oppmøte da! :)

 

Tror det blir bra oppmøte, fått melding fra mange at de blir med. Eneste jeg vet som ikke blir med er Anders, han må lese til eksamen.

 

Jeg tar med skiltplater både til nye og gammle skilt, og gammle klubb filmer. Her er det muligheter for å gjera eit varp for dei som mangle noe tidligere filmer.

 

Vil igjen oppfordre alle som kjenner noen som kjører VW/Audi i Telemark om sende meldingen videre om møte på Årnes!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du heine..er det mulig å bytteskiltplater med deg?har 2 stk til nye skilt men har gammle skilter på bilen :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du heine..er det mulig å bytteskiltplater med deg?har 2 stk til nye skilt men har gammle skilter på bilen :o

 

samme med meg, hadde håpa det gikk å bytte 1 til nye skilt med 1 til gamle skilter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer fem biler, kansje seks ifra Rjukan, inkl. min.

Jeg skal ha med meg en kompis som er på utkikk etter bil, dvs Audi. :)

Totalt blir vi nok kansje sju åtte fordelt på bilen, hvis ingen trekker seg.

 

Blei faktisk positivt overrasket over hvor mange som ville bli med når jeg spurte. :)

 

 

Klubbeffekter er bra.

Må ta med masse penger da.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir muligheter for å bytte skiltplater for et "lite gebyr". Dette gjelder KUN for de som møter opp på Årnes.

 

Ser ut som Rjukan blir den delen av Telemark som blir best representert! Det er ikke dårlig!!

 

Noen som vet om noen fra Notodden som kommer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.