#26 Skrevet April 25, 2005 virker som om dette kommer til å bli et bra treff, slik det ser ut me bilen min, så spørs det om jeg ikke må være hjemme å jobbe med bilen.. men får se hva jeg greier i morra, gir meg ikke før den er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 25, 2005 virker som om dette kommer til å bli et bra treff, slik det ser ut me bilen min, så spørs det om jeg ikke må være hjemme å jobbe med bilen.. men får se hva jeg greier i morra, gir meg ikke før den er ferdig. Det e jo mulig å haike med noen da! Bare kom på Skien bil kl. seks du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 26, 2005 Det e jo mulig å haike med noen da! Bare kom på Skien bil kl. seks du Ble vist sånn nogenlunde ferdig med bakfangeren, så kjører nok oppover. Men kanskje jeg må på jobb klokka 6-7 i morra kveld. så om jeg ikke er på skien bil kl.1800 så kommer jeg sikkert senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 26, 2005 Da ser det ut til at jeg kommer jeg oxo.. Med Passat "allroad".. Har ikke fått på senkesettet enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 26, 2005 Jeg svinger også innom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 27, 2005 Det ser ut som det blir veldig bra oppsluttning om dette. Håper at vi kan styre gassfoten litt alle sammen i dag, slik at vi faktisk kan klare å kjøre en hel kollonne opp til Årnes. Hadde vert veldig kult, hvis vi klarte å ha alle Audi og alle VW i en rekke oppover. Ser jo litt kult ut da! Er dette bare en drøm, eller noe vi faktisk kan klare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 27, 2005 Det ser ut som det blir veldig bra oppsluttning om dette. Håper at vi kan styre gassfoten litt alle sammen i dag, slik at vi faktisk kan klare å kjøre en hel kollonne opp til Årnes. Hadde vert veldig kult, hvis vi klarte å ha alle Audi og alle VW i en rekke oppover. Ser jo litt kult ut da! Er dette bare en drøm, eller noe vi faktisk kan klare? Dæven, Heine! Det her lukter det bilder av;) Får kose meg med fysikk og mekanikk jeg, da:( Dessuten har du et veldig godt poeng med det å kjøre sammen i kolonne (som ikke deler seg etter rundkjøringa ved Skien Bil.. Det er noe som blir lagt merke til;) Uansett; God tur til hele gjengen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 27, 2005 kollonne er jo halve morroa så det må vi vel klare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 27, 2005 Blir morro dette ,skal prøve å rekke å møte opp på skien bil. Kjører med en slags skinne på foten så jeg greier ikke gi mer enn halv gass så det kommer ikke til å bli noe råkjøring på meg akkurat... Felgene mine har ikke kommet ENDA så jeg må kjøre på vinterdekk i dag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 27, 2005 . Hadde vert veldig kult, hvis vi klarte å ha alle Audi og alle VW i en rekke oppover. Ser jo litt kult ut da! Er dette bare en drøm, eller noe vi faktisk kan klare? Så lenge de Ævdiane ligger bak så går det greit det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 27, 2005 Blei bra oppmøte! Vi var vel nærmere 30 biler? Her er ett bilde under en pause i kolonnekjøringa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 27, 2005 Blei bra oppmøte! Vi var vel nærmere 30 biler? Her er ett bilde under en pause i kolonnekjøringa. 24 totalt, 4 fra Rjukan og 20 fra grenland... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 27, 2005 Her kommer noen bilder, TROR det skal være alle bilene som kjørte fra skien.... minus min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 27, 2005 Enda noen fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 27, 2005 Bilder...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 27, 2005 Jaja.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 27, 2005 Kom endel folk gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 27, 2005 Laaaaang rekke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 27, 2005 Laaaang laaaang rekke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 27, 2005 tar jo aldri slutt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 27, 2005 nesten siste.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 27, 2005 DA var det slutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 28, 2005 Var det noen som fikk noe bra bilde av kolonna når vi kjørte da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 28, 2005 Ingen som har flere bilder å dele ut her da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 28, 2005 Okei, jeg har flere jeg. Dette ble det eneste jeg fikk av kolonna siden jeg kjørte nesten helt forran... Bilene linet opp! Rjukan gutta kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...