Ny dato IGJEN !!Banekjøring Årabrot lørdag 26 mai

Anbefalte innlegg

Då va me klare då?

 

 

Sent from my iPhone using iPhone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldig med været, blei bare kikking for min del da eg var på vei forbi. Men var eit par rekkefemmere som gikk godt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hadde vert supert å fått noen runder. Har slitt litt med trigger sync men håper eg får løst det. Fikk bare 4000 rpm sist før eg måtte reise. Fikk ny LSD bakdiff idag men den får monteres senere.Får klare seg med LSD fremme, moddet torsen i senter og torsen bak :-) Noen instrumenter må på plass og , så har litt å henge fingene i til Lørdag.Må få mappet iorden ihverfall. Den puster helt annerledes nå enn før så gamle mappet kan bosses :-)

 

Gikk meget bra og takk for turen, gav mersmak og en god dose adrenalin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk meget bra og takk for turen, gav mersmak og en god dose adrenalin :)

 

Ja det var kjempegøy, bare hyggelig. Har aldri vert på bane før så dette gav mersmak.:-) Fordekka gikk jo fløyten så får stille med noe litt mer for banebruk neste gang.

 

Takk til Fridjov og dei som organiserte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nå noe solbrent nå :)

 

Ja var litt lite biler men dei som var der fikk da kjørt en del;)

 

Stemning for å prøve igjen etter sommeren ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var et kjempearrangement!

Gøy og prøve passaten litt på banen, men var enda kjekkere og være co-pilot hos Sveinung Andersen i cab'en hans .

Var også veldig gøy og få sitte på med s2'en din noen runder Johan Haldorsen ! Den sparket veldig bra ifra!

Takk for turen og for en bra lørdag : rock :

 

Har også en god del bilder fra kjøringen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nå noe solbrent nå :)

 

Ja var litt lite biler men dei som var der fikk da kjørt en del;)

 

Stemning for å prøve igjen etter sommeren ?[/QUO

Oh yes :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var et kjempearrangement!

Gøy og prøve passaten litt på banen, men var enda kjekkere og være co-pilot hos Sveinung Andersen i cab'en hans .

Var også veldig gøy og få sitte på med s2'en din noen runder Johan Haldorsen ! Den sparket veldig bra ifra!

Takk for turen og for en bra lørdag : rock :

 

Har også en god del bilder fra kjøringen!

 

Bare hyggelig.

Bilder og film er alltid kjekt:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper også på at det blir arrangert etter sommeren slik det ble ifjor selv om jeg ikke fikk anledning å stille i dag :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nå noe solbrent nå :)

 

Ja var litt lite biler men dei som var der fikk da kjørt en del;)

 

Stemning for å prøve igjen etter sommeren ?[/QUO

Oh yes :-)

 

Du må jo ha nye dekk og då: rock :

 

Skal sjekke litt hvordan aug/sep er ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste gang skal eg kjøre å ikkje bare sjå.

 

Sent from my GT-I9100

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E da lov å te å måle runde tiden på banen, eller e da strenge regler på slikt og? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer noen bilder av dagens kjøring :-)

 

s2-2.jpg

passat3bg.jpg

arve.jpg

s2.jpg

passat1.jpg

a8cab.jpg

rs2.jpg

golfmk5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E da lov å te å måle runde tiden på banen, eller e da strenge regler på slikt og? : klø :

 

Er ikke lov å ha organisert tidtaking

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for bildene! Kjekt å se for de av oss som er bortreist på jobb.

 

Kuleste bildet synes jeg var A8'en i breisladd :tilber: og så Golf CAB med blårøyk : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest absolutt det burde bli ett nytt treff senere på sommeren :)

Må fortsatt le litt av Johan som skulle prøve den EN runde :P Var sikkert han som kjørte mest til slutt. Men virka ut som det gikk godt ja, blir nok bedre etter mapping ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synest absolutt det burde bli ett nytt treff senere på sommeren :)

Må fortsatt le litt av Johan som skulle prøve den EN runde :P Var sikkert han som kjørte mest til slutt. Men virka ut som det gikk godt ja, blir nok bedre etter mapping ;)

 

He he, ja eg tror ikkje eg kom rundt første sving engang før horna var vokst gjennom hjelmen og da var det bare stram wire resten:)

Slet voldsomt med overstyring,og ei forstilling som ikke er heilt i lodd, så fordekka, spesielt venstre fikk juling.

Siste bilde er av bakdekk og det var noenlunde likt med mønster foran og bak før banekjøringa:)

IMG_1284.jpg

IMG_1285.jpg

IMG_1286.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Takker for den! Eg fikk vel ikke mer en 6500 omdr før ett eller annet stopper opp og det føles som turtalls sperre. Tror det er trigger problemer, men må logge litt for å se. Var alikevel oppi 130 på slutten av sletta ene runden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant problemet men har ikke løsningen helt enda.

Logget litt igår og det er definitivt trigger sync problemer. Den får ett illebefinnende på 6300 der VR sensor hopper fra 6300 til 8900 uten at det er reelt. Sprutet trekker fra på tenninga pga at den tror den er passert sperra.

Fikk justert avstand på VR sensor og får stabilt turtall men da kutter den på rundt samme turtall men på veiv pos trigger istedet. ( samme sensor)Fikk laget meg til en resistor som skal på + signal fra VR men fikk ikke prøvd igårkveld. Får gi naboene litt fred på kveldstid :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant problemet men har ikke løsningen helt enda.

Logget litt igår og det er definitivt trigger sync problemer. Den får ett illebefinnende på 6300 der VR sensor hopper fra 6300 til 8900 uten at det er reelt. Sprutet trekker fra på tenninga pga at den tror den er passert sperra.

Fikk justert avstand på VR sensor og får stabilt turtall men da kutter den på rundt samme turtall men på veiv pos trigger istedet. ( samme sensor)Fikk laget meg til en resistor som skal på + signal fra VR men fikk ikke prøvd igårkveld. Får gi naboene litt fred på kveldstid :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var utrolig morro, selv med stor tung diesel-automat med null gassrespons og treg kasse.

Kjørte opp ca. 30-35 liter diesel, mistet ett senterdeksel til en felg, kjørt bulk i ett dekk og flerret opp alle 4 (korden tyter ut på det ene dekket)

Takk takk Carl Otto (ikke jeg som tok bildet, men tar jo æren for motivet :D )

Kommer snart bildeserier med flere breisladder, samt litt andre bilder av både min og andres biler. Må bare få hiddenen opp å gå igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var utrolig morro, selv med stor tung diesel-automat med null gassrespons og treg kasse.

Kjørte opp ca. 30-35 liter diesel, mistet ett senterdeksel til en felg, kjørt bulk i ett dekk og flerret opp alle 4 (korden tyter ut på det ene dekket)

Takk takk Carl Otto (ikke jeg som tok bildet, men tar jo æren for motivet :D )

Kommer snart bildeserier med flere breisladder, samt litt andre bilder av både min og andres biler. Må bare få hiddenen opp å gå igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va hissig den golf1 caben:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.