Audi 80 B4 quattro SEDAN, med 10V, helst 20V

Anbefalte innlegg

Da de store planene om husprosjekt er lagt på is inntil videre, vurderer jeg å se meg om etter en erstatning til den gamle sliteren jeg har, en Audi 80 B3 Quattro, med 2L.

Ser meg om etter en B4 SEDAN, (IKKE coupe), men med quattro. MÅ også ha med 5`er, helst 20V, men kan og leve med 10V. Er fortrinnsvis på jakt etter en relativt urørt bil, men kan leve med om det er montert S2/ RS2 lamper, og S2 fangere (RS2 fangere eller replika trekker ned prisen jeg vil betale :), effektanlegg og godkjent senkesett. Bilen må kunne forevises til EU-kontroll uten å demontere og bygge om hele greia. :)

Gjerne også interiør med sportsstoler. Også en fordel om det er ærlig km-stand på bilen, selv om det kanskje er få av disse som har det. Men det gjenspeiler seg jo i hvordan bilen føles, så kan fint avdekkes.

Dekk og felger er ikke så nøye, da jeg har nye sommer og vinterhjul til den jeg har. Må bare ha noe på den, så jeg får frakta den hjem... :)

Er ikke så glad i å reparere rust, så jo mindre, jo bedre pris er jeg villig til å gi.

 

Så om noen har en bil de vil selge, eller kjenner til noen?

Ta kontakt, så ser vi om vi kan gjøre en deal!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha 5'er må du ta til takke med 10v, da 20v dessverre aldri kom i b4 (med unntak av s2 20vt selvfølgelig) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.