Anbefalte innlegg

Hadde meg et uhell på Expert for en tid tilbake siden (Mars 2012)

Greide såklart å kjøpe en iMac 27" som jeg tenkte ville passe meget godt inn i stua hjemme med sitt pene design og sånn. Det blei ikke så veldig godt mottat hjemme av kjerringa, så jeg ser meg nødt til å selge den. iMacen er ikke åpnet eller tatt ut av esken. Skulle jeg gjort det måtte jeg gjort det i gangen eller i garasjen, så jeg satt den like så godt på boden å lata som ingenting.

 

Send meg gjerne en sms dersom dette kan være noe for deg. NB: snakk med kjerringa først.

 

Kunne godt tenke meg at pengene ble forskuddsbetalt evt. bruke Finn sin betalingsgaranti da jeg har dårlig erfaring med postoppkrav.

 

Prøver i første omgang å selge den for et rundt tall tilnærmet det jeg ga for den og at jeg sponser frakten.

 

Se finn annonse for bilder og mere informasjon. Sjekk også Expert sin side for veiledende pris:

 

Expert: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=155734

Finn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34260492

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Expert har 30 dagers full returrett. så skal ikke være problem å få returnert den. Tipper det er jeg som sendte den oppover til deg:) hvilken butikk var det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Expert har 30 dagers full returrett. så skal ikke være problem å få returnert den. Tipper det er jeg som sendte den oppover til deg:) hvilken butikk var det?

 

Sier du det du? :) Da må jeg vel kanskje krype til korset. Vil jo være et nederlag det da? Flaut på en måte? Faens kvinnfolk.

 

Expert Finnsnes (Refa) :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte iallefall en maskin oppover (husker ikke butikken) fordi de ikke hadde den på lager og min avd hadde den. De skal ta den tilbake uten noe om og men. Så får du pengene refundert på konto;).

 

Sendte en 27 tommer imac til molde som vi fikk fraktkostnaden på idag.. kom på 2000 kr.. (posten) Horrible priser til bedrifter når den ikke ble sendt som norgespakke. Så du sparer endel på å "krype til korset" å levere den tilbake. Er manko hos apple på de maskinene så de bør ikke ha noe problemer å bli kvitt den igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte le litt når jeg leste posten din, Roger Johan. Kona lurte på hva som var morsomt, så jeg forklarte hva du hadde funnet på. Skulle hilse å si at kona her var visst enig med kona di.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den iMacen føyer seg inn i en lang rekke med ting jeg mente var smart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei ingen retur på denne dessverre. Så da dumper vi prisen litt ned, og setter Fredag som siste frist for å sikre seg denne godbiten fra Apple :)

 

Nå snakker vi; 14,000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den iMacen føyer seg inn i en lang rekke med ting jeg mente var smart :)

 

Og det er den. Jeg har hatt en 26-tommer i 4-5 år, den har fast plass i en krok i stua og alle bruker maskinen. En fenemenal maskin, og din er enda bedre. Last inn noen flotte bilder i IPhoto, la madamen prøve å hente dem opp og så mykner hun nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overtal kona di! Selv er jeg ikke noe særlig fan av Apple-produkter (sikkert noen her som har fått med seg det...), men jeg må ærlig innrømme at iMac er vanvittig fet! Utrolig kult design, og det kan vel nesten kalles et møbel.

 

Du får si til henne at man aldri får virus og lignende på Mac (ikke helt sant, men nesten...), og at det gjør at betaling av regninger, sjekking av e-post, osv. blir mye tryggere. Så kan du forklare det av enhver stasjonær PC ser helt forjævlig ut til sammenligning, også bla bla bla :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...like mye virus på MAC om dagen som på pc jo :P

(Måtte bare)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt.

Tråden kan stenges/fjernes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.