Anbefalte innlegg

Ja, da var endelig Subaruen solgt, og jakten på ny bil kan tas på alvor.

Er åpen for det meste, men helst VAG.

Det som står høyest i kurs hos meg om dagen er A8, men morrobil/lekebil, cruiser, muskelbil eller annet vurderes.

Prisområde er 0-160.000, kan strekke meg litt lenger om det er en bil som er spesiell.

Så skrik ut om noen har bil til meg, eller vet om noen som har : vinke :

 

Lagt til etter 2 dager 9 timer:

 

Bump.

Har fått noen tilbud, men har ikke vondt av flere. Nå ble Subaruen hentet for 10 minutter siden, så jakten på ny bil er 100% en realitet.

ALT av interesse i utgangspunktet, hvis du er i tvil; Kom med forslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en orginal 86 golf 2 gti 16v stående :P nye kanaler og ny clutch med følger ;) bud i nærheten av 10 lapper ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, men nei takk :)

Ser ut til at det blir 2001 Audi A8 på meg i morgen, men kom med tilbud allikevel, ingenting er avgjort før kontrakt er signert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 stk A8 for salg ! En 2000 mod og En 1995 mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett de, er desverre ikke interessert. Pre-facelift frister lite generelt sett, og faceliften du har ser veldig pen og ryddig ut, med mye rett, men er for mye arbeid å bytte hele interiøret.

Men takk for tilbudet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1998 A6 avant, 2.5TDI Quattro med chip, manuell 6 trinn, original webasto og navigasjon, store kjørecomputeren. Sølv med svart skinn, nytt sportsratt, originalt sportsunderstell. Originalt Blaupunkt anlegg med subwoofer.

 

Prisantydning 105k. Veldig bra stand teknisk, reg.reim + alt forran der er nytt i januar ,med kvittering/garanti, kammer 100% bra. Noe rust her og der. gått 195k.

 

Send PM om det er interessant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om dette kan være av interesse, men vi har i alle fall en Chevrolet Tahoe 97 mod. som skal selges. 6,5 TD, skinn, automat, dvd, navi, ryggekamera, pen bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle tilbud, men nå står det en A8 i gården :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.