Anbefalte innlegg

Vurderer å selge einsernen min grunnet 2 små unger medfølgende alt for dårlig tid.

 

Bilen har ikke vært i bruk siden sommeren 2010, hadde en liten luftetur på ett par mil sommeren 2011.

Endel småfix må utføres for å få den i orden, vakuumslanger er morkne og må byttes. Tenning og forgasser trenger en oppjustering. Er endel oljelekasjer fra motor og gir som bør utbedres.

 

Lite rust. Er ett rusthull under frontrute på høyre side, samt ser det ut for å være litt rust i fremkant av innerskjermer foran og endel i frontstykke. men overraskende lite. Bilen har aldri vært i nærheten av veisalt.

 

Lufter den for salg, skambud er ikke vits å komme med.

 

Tenkte kansje jeg skulle ha 25.000,- for den som den står med alt av deler, men vet ikke hva den kan være verd?

 

 

 

 

INFO OM BIL:

 

-78 VW Golf LS

Km stand: 123.000,-

Motor: 1,5

 

Ting som er utbedret/byttet:

 

• KW Variant 3. nymontert og nylig hatt 4hjulskontroll. Godkjent på biltilsyn.

• Felger er 15” MSW by OZ Racing. Vet ikke hva de heter nøyaktig eller innpress. De er nydelige på bilen. De kan trenge en omgang med autosol.

• Alle foringer er byttet til polyforinger unntatt motorfester.

• Nye bremseskiver foran. Ventilerte.

• Kalippere foran fra typ85 Audi coupe. Ventilerte.

• Chromespeil montert.

• Chrome tanklokk.

• Nye klarglasslykter med kors.

• Ny forgasser. Weber ombygninskit med manuell choke. Hær bør det lages nytt gasswirefeste og finjusteres.

• Noe overflaterust er pusset ned og lakket over, men lakken er generelt dårlig.

• Nye bremseslanger foran.

• OMP tårnavstivere foran og bak.

• OMP avstiverstag nedre foran.

 

 

Deler som medfølger:

 

 

• Nye chrome sidelister

• Nye bærebroer

• Nye opphengskuler

• Stabstag fra GTI med alle fester foran og bak.

• Bensintank fra GTI

• Lastventil fra GTI

• Ny bremsesylinder bak fra GTI

• Bemsekraftforsterker fra GTI

• Nye bremseslanger bak.

• Ny clutch og trykkplate

• Polyforinger til stabstagene foran og bak.

• Nye senterkopper til felgene. (de fins ikke lenger og er umulige å få tak i) så de

senterkoppene jeg har er fra en reproduksjon av felgene som Kompmotive gjorde i 2009. eneste forskjellen er at den må borres nytt hull i felgene for festeskruen. Og de må lakkeres opp sammen med senteret på felgene.

• 4 nye oljefilter

• Originale fjærben.

• Originale frontlyker.

• Div originale deler som jeg ikke kommer på i farten.

• Thule takgrind, med koffert om ønskelig…. hehe

 

Har også godkjenningspapirer fra møller for ombygging til GTI, (originale)

Og en ABS motor fra VW Vento på 90hk uten ledningsnett som kan medfølge om ønskelig. Den er nyoverhalt.

 

002.jpg

 

007-1.jpg

 

06122008198.jpg

 

06122008200.jpg

 

DSC00363.jpg

 

DSC00366.jpg

 

DSC00368.jpg

 

DSC00367.jpg

 

DSC00365.jpg

 

DSC00364.jpg

 

DSC00369.jpg

 

DSC00370.jpg

 

DSC00373.jpg

 

DSC00371.jpg

 

11.jpg

 

9.jpg

 

drekkgolf082.jpg

 

DSC00164.jpg

 

DSC00165.jpg

 

DSC00156.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp. Pris kan diskuteres.

 

Ser at tråden er gammel Ronny, men jeg gir det et forsøk: har du solgt Golfen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den er ikke solgt. Står på lager å godgjør seg... Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den er ikke solgt. Står på lager å godgjør seg... Hehe

 

Skjønner :) Pris fortsatt som øverst i tråden ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Selger ikke billigere....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Selger ikke billigere....

 

Ok. Ser du skriver at det også følger med andre originale deler - husker du hva i farta? Bilen er kjørbar ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har diverse klips, lister, 4 pakk med oljefilter, nye bremseband bak, som sagt, litt diverse stæsj. kommer ikke på alt før jeg begynner å tømme skuffer å skap....

 

Jeg har ikke kjørt med bilen siden høsten 2011, da ble den kjørt en 4-5mil. men alle vacuumslanger må byttes, motoren svetter en del olje, tenning og forgasser trenger en ordentlig justering.

 

Bilen er EKSTREMT stiv med KW/v3 kittet, ingen i verden hadde fått meg til å kjøre den til Drammen iværtfall.

 

Den har heller ikke vært på EUkontroll da den ikke har vært ibruk de siste 3årene. Har hatt den lagret i tørr og fin garasje, bare startet og kjørt litt inn å ut ett par gang i året.

 

 

 

Og er usikker på om jeg har alle GTI delene fortsatt må ta en sjekk om du er interessert i dem også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, har sendt deg PM - vi kan jo prate der. Er interessert, men fint med en komplett liste over hva som følger med så jeg vet hva jeg evt kjøper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få lagd en liste når jeg får tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.