Stavanger: Rød Touran vare med store hjul?

Anbefalte innlegg

Var i Stavanger i helga og der var det masse pene VAG og se, og den som på ihvertfall forbifarten såg aller råest ut var en rød Touran vare med noen store hjul. Noen som har info og selvsagt aller helst bilder av denne? Ville egentlig tippe at det var 20" hjul på den, men møtte den kun i fart så det var ikke sååå lett å se :)

 

Møtte også en sak som måå være ganske så skjelden, en GAMMEL grønn einser Golf med krom fanger og speil... og det som var enda mer spesielt var at den hadde fire dører. Ikke mange Golfer med 4 dører og krom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje det var denne, med nitten tommere. Nydeligste touranen! Ligger flere bilder på "våre biler".

main_1907485514247cf2a328e2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok helt sikkert den ja... sinnsykt pen Touran, fannt som du skrev flere bilder i galleriet her

 

Noen som da kanskje også har bilder av demobilen til Johs Lunde som vistnok har 20"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ene av Johs Lundes biler, dog med vinterdekk. Dem har en sort også, etter hva jeg har sett.

Bilde 189w.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte igår at Touranen til Johs Lunde som skulle ha 20" nå er solgt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går en kul rød Touran på Klepp (nærmere eksakt i Verdalen). Mener det er med reklame på. Kanskje jeg klarer å få lagt opp noen bilder av den...om den er "hjemme" i morra kveld (har ikke fått med meg hva reklame det var). Flott bil. Liknet mye på den første røde Touranen her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går en kul rød Touran på Klepp (nærmere eksakt i Verdalen). Mener det er med reklame på. Kanskje jeg klarer å få lagt opp noen bilder av den...om den er "hjemme" i morra kveld (har ikke fått med meg hva reklame det var). Flott bil. Liknet mye på den første røde Touranen her.

 

det er den som blir omtalt her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Ser at dere snakker om "dama" mi... Å ja, den hører hjemme i Verdalen! Takk for all skryt. Det er nok "bare" 19" ja.... Har ikke hørt noe om at Johs Lunde har hatt 20" på sin, trodde bare d også var 19", men er litt usikker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ajaj!!!!

 

Følte at min "kjedeligge" svarte visna litt på siå av denne ja...Kanonflotte

 

Lurte litt på noge...må eg vaska vindunå med någe spesielt før eg sette på desse klubbklistremerkene eg fekk i posten her om dagen?! Sikkert sånn sjefsidiotisk kvinnfolkspørsmål....

:P

 

Milla

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Ser at dere snakker om "dama" mi... Å ja, den hører hjemme i Verdalen! Takk for all skryt. Det er nok "bare" 19" ja.... Har ikke hørt noe om at Johs Lunde har hatt 20" på sin, trodde bare d også var 19", men er litt usikker..

 

Den hadde 18" vinterdekk men ble etter det jeg ble fortalt før 20" kom på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos Jæren dekk står det ein med 20".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Takk takkk...

 

Til dere andre...

 

Har tatt noen nye bilder også nå..... Dårlig kvalitet, men jaffal en smakebit til jeg får tak i ettt bedre kamera... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe kritik dette, for det er den sinsykt tøffeste Touranen jeg noen gang har sett!! Men: Bilen hadde fått ett tøffere total intrykk med sorte rails, sort grill, og sort list rundt grillen.

 

Blanke rails er tøft, men på denne bilen kunne de svarte elementene løftet bilen fra en klar 10'er til nesten 11. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe kritik dette, for det er den sinsykt tøffeste Touranen jeg noen gang har sett!! Men: Bilen hadde fått ett tøffere total intrykk med sorte rails, sort grill, og sort list rundt grillen.

 

Blanke rails er tøft, men på denne bilen kunne de svarte elementene løftet bilen fra en klar 10'er til nesten 11. ;)

 

 

Takk takk... Hver sin mening!

 

Har vurdert sort sportsgrill, men satte på en lakket fåreløpig pga denne var gratis.. : smil :

Er ikke enig med sorte takrails... Di blanke står i stil til eksoshalene, den blanke lista på bakluka, di blanke lyktene å felgene! Med sorte rails begynner bilen å ligne en Trendline, nnoe den ikke er.. hehe.. :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk... Hver sin mening!

 

Har vurdert sort sportsgrill, men satte på en lakket fåreløpig pga denne var gratis.. : smil :

Er ikke enig med sorte takrails... Di blanke står i stil til eksoshalene, den blanke lista på bakluka, di blanke lyktene å felgene! Med sorte rails begynner bilen å ligne en Trendline, nnoe den ikke er.. hehe.. :fy:

 

Rød = sport, Sort = sport, Crom = eleganse, synest ikke du skal blande de to elementene selv om du har crom eksoshaler (der kommer mange til å herme etter deg, for det var helt sykt rått!!), og sølv felger. Sort bil kler crom bedre enn rød.

 

Men som jeg sa forige gang: Den desidert tøffeste Touranen i Norge!! (Som har potensiale til å bli enda tøffere!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød = sport, Sort = sport, Crom = eleganse, synest ikke du skal blande de to elementene selv om du har crom eksoshaler (der kommer mange til å herme etter deg, for det var helt sykt rått!!), og sølv felger. Sort bil kler crom bedre enn rød.

 

Men som jeg sa forige gang: Den desidert tøffeste Touranen i Norge!! (Som har potensiale til å bli enda tøffere!)

 

 

 

Hehe...sant nok...

 

Regner bare med å ha bilen ut året før jeg selger den, så jeg vet ikke hvor mye mer jeg kommer til å gjøre med den.

 

Har fått MANGEN spørsmål angående eksosen min, så det blir nok flere Touraner med slik hekk, men det krever litt kapping i bakplata, så da er det mangen som ikke gidder gjennomføre det allikevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.