Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er på utkikk etter 2stk Europaller og lurte på om noen hadde tips til hvor jeg kan finne det gratis eller til en billig penge? :)

 

Samboer ønsker seg noen skikkelig paller og gjerne litt mørke.

 

Skal deles i to for å få rette bredden, så om dem er skadet på ene sida gjør ikke det noe.

 

/Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med eit transport firma nær deg om du kan få kjøpe eit par stk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to stk paller i garasjen - men om det er standard type europall vet jeg ikke, mener de skal være ca 90x120 iallefall… Om du er interessert så er de dine om du henter de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke en eller annen stor butikk i nærheten noe ala byggmakker, xl-bygg osv... Stikk innom en slik og spør om du får et par.. :) De har vel ganske sikkert noen de gjerne vil kaste etter deg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Europalle er 80x120. Bare hør med ett transportfirma :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

matbutikker har også :) bord på gang ? isåfall så bruker du interiørbeis/lakk som heter driv ved ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med eit transport firma nær deg om du kan få kjøpe eit par stk;)

 

Takk :)

 

Jeg har to stk paller i garasjen - men om det er standard type europall vet jeg ikke, mener de skal være ca 90x120 iallefall… Om du er interessert så er de dine om du henter de :)

 

Kommer gjerne innom en tur når det passer? Må ikke være standard europalle, men tven min skal stå oppå der så bør helst ikke være av de tynneste pallene.

 

Har du ikke en eller annen stor butikk i nærheten noe ala byggmakker, xl-bygg osv... Stikk innom en slik og spør om du får et par.. :) De har vel ganske sikkert noen de gjerne vil kaste etter deg.. :)

 

Sånne butikker er her, og kaste etter meg høres bra ut :) Vet bare at det er pant på paller så derfor kan jo betale litt for dem.

 

Europalle er 80x120. Bare hør med ett transportfirma :)

 

matbutikker har også :) bord på gang ? isåfall så bruker du interiørbeis/lakk som heter driv ved ;)

 

Vi for se, men tvbenk med glassplate på toppen var først på lista :) Lage en to etasjes så får plass dekoder og diverse i midten. Noen hjul er også kjekt, men vil ikke ha dem så veldig store.

 

Tror den malingen er brukt her i huset allerede, så skal stå et spann i kjellern.

 

/Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg skal si det med sikkerhet, men mener jeg hørte panten var slutt på? er vel uansett ikke mere enn 70-80 kr stykket... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror heller ikke det er pant på paller lenger... Er nok bare å forsyne seg et sted, er vel tvilsomt om noen vil savne dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg skal si det med sikkerhet, men mener jeg hørte panten var slutt på? er vel uansett ikke mere enn 70-80 kr stykket... :)

 

Tror heller ikke det er pant på paller lenger... Er nok bare å forsyne seg et sted, er vel tvilsomt om noen vil savne dem.

 

Er pant på paller 100,- stk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.