#1 Posted April 17, 2012 (edited) Hei alle sammen! Tenkte å få til et lokallagsmøte/treff førstkommende søndag 22.04.12 - Oppmøte: kl 19.00 - Sted: Down Town Parkeringa - To to: Bowling, pizza, prat, evt prøve å få tatt noen bilder av bilene ? Gi meg tilbakemelding på hvor mange som kunne tenke seg dette innen lørdag 21.04.12 Lenge siden vi har foretatt oss noe i lokallaget, og nå som temperaturen og våren er i anmarsj er jo dette noe vi må få til Mvh Even 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted April 17, 2012 jeg møter opp!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted April 17, 2012 kan vel komme tuslans jeg å 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted April 17, 2012 Kall det ett årsmøte så har vi avholdt det også : Stian er på gjenvalg og er den eneste kandidaten så han er ansatt: rock : 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted April 17, 2012 Hyggelig om flest mulig kommer Regner med du svinger innom du også Lars Erik ? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted April 18, 2012 Jeg kommer innom en liten tur, så jeg får kobla noen ansikt til navn:). 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#7 Posted April 18, 2012 Veldig bra Andreas! Tenker at vi møtes på parkeringen. Mot Porsgrunnsbrua. I hjørnet. Også mulighet for felleskjøring til en lokasjon der det går ann å ta bilder. Om noen i lokallaget har et bra kamera, ta det gjerne med 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#8 Posted April 18, 2012 jeg kan ta med kamera viss det er opphold og OK vær til å ta bilder: vinke : 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#9 Posted April 18, 2012 jippi jeg vant denne gangen også hahahah 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#10 Posted April 18, 2012 Fint om dere som kommer svarer i undersøkelsen over, så har jeg en liten snøring om hvor mange vi blir 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#11 Posted April 21, 2012 Håper og ta turen innom jeg også 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#12 Posted April 21, 2012 Jeg kan desverre ikke komme, fruen jobber kvelden og turboen har sengetid rundt da:( 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#13 Posted April 21, 2012 Det er jo evt bare å ringe. Regner med at det ikke er snakk om at vi er der i 30 min 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#14 Posted April 22, 2012 jeg får ikke tatt med kamera i dag bare sånn til info.. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#15 Posted April 22, 2012 Det er i orden det 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#16 Posted April 22, 2012 Morro og se at vi kan begynne og møttes igjen Alltid god stemning og mye bilprat ! Når blir nestegang ? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#17 Posted April 22, 2012 Takk for et hygglig treff 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#18 Posted April 22, 2012 Hyggelig å hilse på i dag, men neste gang må vi enten ha bedre temperatur eller kanskje rett og slett ha ei bålpanne for hånda:). 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#19 Posted April 22, 2012 Takk for et hyggelig treff Vi burde få til et møte en gang i mnd, gjerne på Rio Pizza i Porsgrunn. Gratis parkering samt at de har et møterom det går ann å låne med plass til en del mennesker. Foreslår første søndag eller mandag hver mnd kl 19.00? Gi gjerne tilbakemeldinger 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#20 Posted April 22, 2012 ekke kødd begynte å bli små kjølig utover kvelden:p møter opp neste gang å jeg! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...