Vestfold: Offentlig beklagelse for rånemobbing

Anbefalte innlegg

Jeg må nemlig beklage på det dypeste til Andreas at jeg har kallt Andebu/Andeby for råneland og harryland.................:o

Dette kommer da etter at jeg var min første tur i KODAL på Onsdag...

DET var et skikkelig HØL det....så Andreas, jeg skal aldri kalle Andeby for harry mer!!!!!:nana:

 

En "tur rapport": Trodde jeg hadde kverka hele forstillinga/felgen da jeg dro nedi ei kjempedump i 60-70 på vei nedover igjen.....men det gikk bra og da var jeg glad jeg har investert i gode dempere som tåler litt juling. Men du verden så gøy det var å cruise nedover derfra. Testa en 40km sving i vesentlig høyere hastighet(tenkte på det da jeg kjørte oppover at den må jeg forsere kjappere på vei hjem).....UTROLIG gøy med senka og stiv bil...med gokart størrelse. Gikk småfort hele veien nedover da jeg hadde en lastebil fra miniekspress foran meg som kjørte svin og som "brøyta" vei. Dvs de andre bilistene lå helt på grøftekanten da jeg møtte de siden de møtte han først og jeg fulgte med på bremselysa hans, pga jeg klarer jo svinger han ikke klarer(hastighet).......

Og for de som måtte lure på hva jeg gjorde i harryland, så var jeg på jobbintervju, men jeg tror det blir en smule langt å kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for de som måtte lure på hva jeg gjorde i harryland, så var jeg på jobbintervju, men jeg tror det blir en smule langt å kjøre.

 

Ny jobb ?

Passe unger i "harryland ?

"Harry" unger ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja.. Man kan vel si at BÅDE Andeby OG Kodal er harryland, men Kodal har jo faktisk satt navn på en viktig råne-ting, nemlig ettermontert soltak, såkalt Kodals-lem. :D (Har ikke noe med kroppsdeler å gjøre..) Andebu-trimming er jo også et velkjent uttrykk, så det er neimen meg ikke lett å bestemme seg i denne saken!

(Nå bor jeg faktisk selv litt 'harry' til, men vi er nok enige om at sentrum for harry/råneaktiviteter ligger *litt* lenger sydover i fylket.. Eller hva Thomas? :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he... Er ikke Kodal og Andebu samme ulla da? ;) Bare at Kodal har postkontor?

 

BE: Kodalslem.. den var ny! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny jobb ?

Passe unger i "harryland ?

"Harry" unger ?

 

Ja jeg må nok ha meg ny jobb....er vel ikke så stor sannsynlighet at jeg ikke får mer der jeg er....og jeg tror ikke jeg vil være der mer heller......men nå er jo jeg så heldig at jeg er ETTERSPURT :nana: på jobbmarkedet så det skal vel ikke by på problemer.....har muligens 3 jobber tror jeg.....tilbud.....

 

Harry unger ja....høy rånefaktor...vel....det lukta grisemøkk og mesteparten av tiden er utendørs......men jeg tåler lukta og ute er jo bare helt sjef.....inne på et innestengt kontor er ikke helt meg kan man si.....

 

 

BE: : haha : Kodalslem....heldigvis trenger jeg ikke det........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er helt OT,men må bare si det selv om vi ikke snakker VW/Audi her......har blitt lova tur i en Jag....V8...en R...med 400gamper...det ser jeg frem til....går visst noe inni hampen bra........!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jag?? Wow! Anne-Brit har vel den feete XK eller hva den nå heter som drømmebil, og jeg må vel være litt enig.. :D Hun hadde også sikkert solgt trusa si for å bli med på en tur i en sånn! Helst cab-utgave, da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS....jeg vil ikke ha trusa hennes.....ikke han som eier bilen heller........:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detaljemannen la merke til signaturen din....så grattis med seter!

Detaljemannen kom seg aldri i detaljesjappa i helga, men tar det igjen 14.Mai på Inner City Meet......Venter på at Bilxtra skal få inn A-stolpeholder......sparer over 400 kr på å vente....er en dyr en i Sverige...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.