Hvem av oss skal til Valdres 1 mai.

Anbefalte innlegg

Goood mornings.

 

Hvem er det som skal på 1 mai treffet på Valdres??

 

Link:http://www.vwaudi-club.no/?s=terminliste&statOwn=yes&eventID=109

 

Hvem skal dra på Lørdagen å hvem drar på Søndags morran? Jeg og Espen A skal iallefall dra på søndagen. Kunne vært greit med en felles crusing for dem som drar... Så hvis du skal dra en av disse dagene så si ifra sånn at vi kan se om vi kan få ordnet med felleskjøring.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra dettte TThomaz : ja :

Satser på godvær, vært kult med en fellescrusing :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med to biler???:)

 

Når på lørdagen begynner det der oppe? Kanskje jeg vil ta meg en dagstur.. Frykter kanskje snødekket over fjellet.... Blir vel med da jeg ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å Espen vi drar på søndags morning. Tror nok ikke det er noe snø på fjellet men man vet jo ikke. Det blir dagstur på oss også. Da kan vi kjøre sammen da JG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du sitte på da Thomas? Regner vel ikke med at dekket er kommet til den tid eller? Må jo ligge hele veien til valdres jeg da!

 

Må høre om fritak fra konemor, hjelper ikke bare å sitte henne i bånd lengre:)

 

Dagstur ja.. det blir jo kjekt. Lenge siden jeg har vært der oppe i de traktene der. KJører filefjell da? Der har jo du gode erfaringer med å kjøre! Faens SVigermor? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med to biler???:)

 

Når på lørdagen begynner det der oppe? Kanskje jeg vil ta meg en dagstur.. Frykter kanskje snødekket over fjellet.... Blir vel med da jeg ja.

 

Åpner portene 09.00, men dere bør helst være der før 11.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte og kjøre opp på søndagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ca kl. reiser dere da?

Har lurt på å ta en tur......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker man dit da? 3 timer går det vel hvertfall. Skal man være der oppe da før 10-11 tiden slik at man får vasket og gnikket litt må man kjøre herfra halv 8 tiden.... Vi kan vel sikkert bli enige om at ikke alle kjører? Er det noen som føler seg kallet til det, så kan jo dem kjøre og andre sitte på.

 

Det er tidlig avgårde og man må regne god tid, for vi e nok sikkert ikke alene på veiene!

 

Bilen min klarer seg fint i garasjen denne turen.... må spare på strikkene:)

 

Er hypp på å sitte på dersom jeg i det hele tatt får lov.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men dette har eg spurt om før Thomas! Men eg er vel ingen kjendis, så derfor lite svar kanskje??? Hehe... Eg drar oppover iallefall fredag eller lørdag. Må jo få med meg alt veit!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte at dem som har lyst til å dra kan jo møtes på ESSO`n ved gullgruven søndagsmorgen klokka 0700 så kjører vi samlet til Valdres derfra.

Jan Gunnar du kan sikkert sitte på med oss hvis du vil?

 

Dem som skal dra FRE/LØR kan jo avtale et sted der dem ønsker å treffes, sånn at dem også kan få til en felleskjøring. Jeg vet det er flere som iallefall skal dra på Lørdagen.

 

Hei Stein ja jeg har sett at du har laget en tråd på dette:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=22639

Men dette tenkte jeg ikke over når jeg la ut denne tråden her. Så jeg håper ikke du tror jeg gjorde dette for å være kjip mot deg... det er IKKE tilfelle iallefall.

 

Vennlig hilsen Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp du må bare hive deg på med oss JG.

Filefjellet er no dritt.. Prøvde å advarte Thomas mot filefjellet, men neida..hehe : bh :

 

Håper flest mulig stiller : rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet jeg vet jeg vet jeg vet...: bh : forbanna møkkafjell! Men denna gangen blir det ikke noe TT over filefjell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbanna drittfjell : bh : Ufattelige dårlige veier der.Tror ikke det kan være gjort noe vedlikehold der siden 1950. : pisk :

Med en gjennomsnittsfart på 30 km/t over der blir det ikke Passat over fjellet heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KJørte over der tre ganger i fjor, og synes ikke det va SÅ gale... Det er greit det er masse veiarbeid, men det er jo ikke gamperæven masse stein. Kjørte over der etter gatebil på våler i fjor... da var det gale, men etter det var det "rimelig" bedre vei. Spør bare Ronny om hvor gøy de veiene kan være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte også over en del ganger i fjor MEN nå er det ikke bra der... det roer seg sikkert litt når det blir varmere i været slik at tela går ned litt. Men har man gooo tid så funker det å kjøre over az.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dere som drar på lørdag!!!Vi er en liten gjeng fra sogn som hiver oss på ved lærdalstunnelen..slik at vi kan "vise oss litt" hehe.. er ca 1,5 time fra lærdal til fagernes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte Filefjell i vinter på vei til Rally Sverige. Klarer fint en gjennomsnitt på ca 90 over der, selv på vintern :D

Gjelder å ha litt bakkeklaring bare...... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser forresten på kalenderen at jeg kommer til å bli med jeg og Thomas....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal du være snill med dem som har lav bil Espen : haha :TT`n:nana:

Hehe bra du stiller! være med å kjøre på Søndagen eller drar du på Lørdagen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar sikkert på søndagen tenker jeg.

 

Er ikke lenge din kommer til å være mye lavere enn S3'en :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se S3 med Bilstein PSS9 understellet! det blir drit fett. :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke glemme 19" BBS CH og da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar sikkert på søndagen tenker jeg.

 

Er ikke lenge din kommer til å være mye lavere enn S3'en :D

 

 

Hehe.. da kan du glede til filefjellet Espen.. : rb :

Fått på 19" BBS felger nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alt går etter planen stiller jeg med de på neste møte på Arenum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.