Hadeland: Hvem skal til Valdres!??

Anbefalte innlegg

Gikk med 3 liter ekte go'smugler på meg på landstreffet i fjor..var knallmorro!! Så ikke ei jævla voldtekt jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har heller verken sett eller hørt om det jeg heller men.. Å at det er 200 voldtekter oppå der i løpet av ei helg er nok å ta i rimelig hardt. Max 5, om det i det hele tatt kan kalles voldtekt, når de stort sett gjør det frivillig, og angrer neste morra bare..

 

Så akkurat det "problemet" ser jeg på som satans enkelt å komme seg unna om det er litt vett i huet på en :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var akkurat det jeg prøvde å si, Ørjan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har heller verken sett eller hørt om det jeg heller men.. Å at det er 200 voldtekter oppå der i løpet av ei helg er nok å ta i rimelig hardt. Max 5, om det i det hele tatt kan kalles voldtekt, når de stort sett gjør det frivillig, og angrer neste morra bare..

 

Så akkurat det "problemet" ser jeg på som satans enkelt å komme seg unna om det er litt vett i huet på en :)

Når promilla stiger, så kommer vettet ut veitu. :D Neida, men jeg er jo innmari pinglete av meg og da. Og jeg er ikke med på noen bil heller. Har jo litt lyst til å dra, og det er en bil jeg kunne få sitte på med.. Men dette bestemte jeg visst ikke helt aleine ;) Vi får nå se hva det blir til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får nesten hive meg med på lasset jeg også da..

Være med på noe sosialt for en gangs skyld, ikke bare jobb når det skjer noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.