Anbefalte innlegg

vurdrer salg av felgene mine om jeg får noe gir meg ett bra bud.

 

Felgene er sjekket for kast, og disse ble nettop sandblåst, og pulverlakkert, men jeg ble ikke ble ikke 100 % fornøyd.

men nå blir dem lakkert på proff verksted, se lenger ned i tråd.

leverer med 2 nye 225-40-18 sonar s1 dekk som ikke er lagt på felg enda.

 

 

Bud fra 9000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1334829710.684349.jpg

Følger med nye sentrerings ringer og nye emblem til aphards.

ImageUploadedByTapatalk1334829696.445924.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du fargekoden på lakken ? Gratisbump

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leverte dem ikveld til proff lakk verksted, så dem skal nå få skikkelig grunning, og lakk. Så jeg får dem 100% strøken, og får lagt på dekka. Da er dem strax mere atraktiv, synd hele prosesen ble 3000.- kr til, men det er nok verd det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har har lakkereren fått lagt på grunning, og pusset ned først med 600 vått og så 800 vått, så nå er dem klar for lakk!

og i den forbinnelse så tror jeg att jeg har bestemt meg for å selge dem om jeg får igjen noe av denne renovering.

 

Felgene har passert akkurat 10000,- i renovering som da dekker innkjøp av felger og nye emblem, sentrerings ringer,2 stk 225.40-18 sonar s1 dekk, sandblåsning,og nå blir d betaling til lakkerer.

 

 

jeg kommer til og bestille meg nye 19" s5 felger så derfor selger jeg.

 

så om du vill kjøre med litt spesielle ronell alphards som blir STRØKNE med rykende fersk lakk.

så er det bare og komme med bud.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1335534342.459415.jpg

 

Felgene fedig grunnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1335534514.470307.jpg

Fersk grunning :)

 

Lagt til etter 20 Hours 54 minutes:

 

kan kjøpes for 7000,- ferdi lakkert uten dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1335818491.134714.jpg

ImageUploadedByTapatalk1335818507.830564.jpg

ImageUploadedByTapatalk1335818526.285851.jpg

ImageUploadedByTapatalk1335818558.467881.jpg

 

Lagt til etter 2 Days 12 Hours:

 

Lagt til etter 1 Hour 52 minutes:

 

kan også hjelpe til med frakt til oslo område.

siste felgen kommer fra lakkerer idag eller imorgen.

gji bud på 4 felger og 2 nye dekk?

 

kan også kjøpe 2 nye dekk til om du vill dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye går disse for ferdig levert i Oslo området? :) Har dekk liggende, men mangler felger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også på disse uten dekk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

jeg venter desverre på den siste felgen enda men imorgen får jeg den. men skal ha 8000,- + litt til sjåføren som tar dem med til oslo.

regner med att han skal ikke ha så mye da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

jeg venter desverre på den siste felgen enda men imorgen får jeg den. men skal ha 8000,- + litt til sjåføren som tar dem med til oslo.

regner med att han skal ikke ha så mye da :)

 

pris med dekk ? har en kompis her i ålesund som er intrissert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

jeg venter desverre på den siste felgen enda men imorgen får jeg den. men skal ha 8000,- + litt til sjåføren som tar dem med til oslo.

regner med att han skal ikke ha så mye da :)

 

Så det skiller omlag 1.000,- om man velger med eller uten dekk? Ser på toppen at du skal ha 9000,- med dekk.. Mulig jeg ikke henger helt med her men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med 2 dekk ja, jeg har til nå brukt litt for mye på disse felgene, og vill gjerne ikke selge dem uten tap da jeg aldri har brukt dem,men bare stått å pusset å jævlest med dem :)

jeg har ikkje kjøpt dem 2 siste dekka enda, men jeg skulle få 2 dekk til kost pris på 1700,-på gs bildeler.

jeg var så heldig å få kjøpt dem 2 nye dekka jeg har liggende til 1000,- derfor så tenkte jeg att jeg skulle ha 9000,- med 2 dekk og 8000,- uten dekk. og 10700 med 4 nye dekk.

 

jeg kjøpte meg nye 19 s5 felger så derfor har jeg ikke kjøpt dem 2 siste dekka enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med 2 dekk ja, jeg har til nå brukt litt for mye på disse felgene, og vill gjerne ikke selge dem uten tap da jeg aldri har brukt dem,men bare stått å pusset å jævlest med dem :)

jeg har ikkje kjøpt dem 2 siste dekka enda, men jeg skulle få 2 dekk til kost pris på 1700,-på gs bildeler.

jeg var så heldig å få kjøpt dem 2 nye dekka jeg har liggende til 1000,- derfor så tenkte jeg att jeg skulle ha 9000,- med 2 dekk og 8000,- uten dekk. og 10700 med 4 nye dekk.

 

jeg kjøpte meg nye 19 s5 felger så derfor har jeg ikke kjøpt dem 2 siste dekka enda.

 

Reeektig :) Skulle gjerne handlet, men syns 8.000,- blir bittelitt for dyrt. Har dekk liggende, så trenger bare nye felger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Opp til deg vettu :) jeg har brukt utalige timer på og renovere dem, + att jeg må betale 3000.- til lakkerer når jeg får siste felgen,

Og da må jeg ha 8000.- for å dekke inn utgifter og att det skal lønne seg for meg. Forige sett som låg ute var pulverlakkert og ble solgt for 13000.- og dem såg da heller ikke så pene ut. Men jeg skal ikke tvinge på noen felger, så om du vill ha så vet du prisen :)

God helg.

 

Lagt til etter 2 Days 11 Hours:

 

 

 

nå har jeg alle 4 felgene hjemme, så om noen ønsker og kjøpe disse nå så er d bare å skrike ut! : rock :

 

bump!!!!

 

Lagt til etter 16 minutes:

 

: klø :

 

Lagt til etter 2 Days 1 Hour:

 

løp og kjøp- da er alle felgene ferdig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1337639751.557615.jpg

Kan leveres på gatebil på nå til helgen !

 

for 7500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke :: vinke :: vinke :

8000,- og jeg slenger med dei 2 nye dekka jeg har. da taper jeg på hele renoverings prosessen som har tatt mange timer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forige sett som låg ute var pulverlakkert og ble solgt for 13000.- og dem såg da heller ikke så pene ut. Men jeg skal ikke tvinge på noen felger, så om du vill ha så vet du prisen :)

 

Tipper det forre settet som var lagt ut var et komplett sett, dvs 8,5 foran og konkave 9,5 ET 40 bak, mens det ser ut som du har to halve sett med framfelger? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det stemmer att det var 9,5" det ene sette ja,det er ikke alle mercedes`er som ble solgt med begge i 8,5" og 9,5"., flere ble levert med begge likt.

Nå blir ikke aphardsen så veldig konkav men 9,5" heller da. men selfølgelig mere en 8,5"

men uansett, trylle kan jeg ikke, så mine er og blir 8,5 brei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg solgte min som var 8,5x18 og 9,5x18 for 10 lapper. Og jeg mener det var det forrige settet som gikk her? Alphards er ikke lettsolgte som de en gang var desverre. Allikevel skal du ha lykke til med salget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei jeg merker dette, i usa og på ebay er d masse trafikk på disse ser jeg, men ikkje hær nei.

synd også når jeg har lagt så mange timer på disse hjula.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Freebump.

 

Synd jeg ikke har råd til disse nå...

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

ImageUploadedByTapatalk HD1339500680.575842.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.